Raar geluid???

Raemon

Onorginele Aeroxmember
Hallo,mensen

Ik heb een onorginele aerox:p en als ik aan 't rijden ben en bochten maak komt er een raar geluid uit m'n achterwiel,net of er een wielager kapot is ofzo of iets in de overbrenging?
 
Advertisement - register to remove this

Als ik gewoon rechtuit rijd hoor ik geen raar geluid uit m'm carter komen dus vertanding is 't niet denk ik,maar als ik een bocht naar links of recht neem is het net of ik een ik me achterwiellager hoor.Hoe scherper ik een bocht neem hoe harder het geluid wordt.(hoop hierbij me vraag beter geformuleerd te hebben:rolleyes: )
 
Originally posted by Raemon
Als ik gewoon rechtuit rijd hoor ik geen raar geluid uit m'm carter komen dus vertanding is 't niet denk ik,maar als ik een bocht naar links of recht neem is het net of ik een ik me achterwiellager hoor.Hoe scherper ik een bocht neem hoe harder het geluid wordt.(hoop hierbij me vraag beter geformuleerd te hebben:rolleyes: )
kickstarter los.. haal uit elkaar en monteer weer ... had ik ook x gehad
(edit)ook wat int carter zelf zit(edit)
 
Ben dus niet de enigste met dit probleem:) .Maar heb ff me kickstarter eraf gehaald en volgespoten met wd40 en weer gemonteerd en heb 't dus nog:mad:.Ga morgen ff naar wiellager kijken.
 
lagering primaire vertandings as (die waar je koppeling aan vast zit), gieren ven je rechte vertanding, kickstarterzooi etc. zoeken en uitsluiten.
 
ik heb ook zoiets gehad bij me SR, allemaal vieze geluiden uit je carter(dacht ik eerst) ... wat bleek nou, de achterband zat dus gewoon los! Toen flink hard die moer aangedraaid, maar de volgende dag zat ie WEER los:( Ik naar de dealer, en toen heeft die me nog wat spul ertussen gespoten en aangedraaid en sindsdien zit die muurvast!

you might try that out! greetz
 
Back
Top