Raar V-snaar probleempje

Hallo,ik heb dus een klein probleempje dat mijn v-snaar slipt,maar dus enkel als ik van 0 vol gas vertrek. Als ik speel met het gas geven,dan heb ik het probleem niet aan de hand. Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Ter informatie,het gaat om een mina vertikaal blokje met de volgende setup

-Hebo alu 70cc
-Malossi MHR 2003 uitlaat
-rito asje +c4 kk lagers
-vervroegde ontsteking zonder lichtspoelen
-21mm DO + malossi vl 10 + malossi spruitstukje
-Hebo vario + polini airspeed (koelfandingie dus) en polini 2g-koppeling en polini v-snaartje

Ik dacht mss koelsleuven te maken in carterdeksel aangezien het boeltje nogal snel en lang heet wordt in men carter. Maar zeg jullie gedacht maar :)

Edit : Mss nog nuttig : zit met een rode malossi drukveer, 3.45 gramsrollen(mix) en 2G staat op 19mm met straffe veertjes.

Advertisement - register to remove this

A-Bizar said:
weet je zker dat het je snaar is? :)
is het niet de koppeling?
Heel zeker,koppeling is nog maar net nieuw :) maar je zegt daar wel iets,hij doet dat al heel lang,zo eventjes slippen en dan niet meer,met mijn vorige koppelingen en snaren ook al,dus ik vermoed dat het aan het koppelingshuis of de poulies gaat liggen.Koppelingshuis is wel heel blauw :s

Ja misschien staat je 2g niet helemaal jovel.
Dingen zijn vrij lastig goed af te stellen.

Hij kan ook al krom getrokken zijn door verkeerd afstelling. En dan koppelt die niet met ze hele schoenen meer (slip) en word al het vermogen door hetzelfde kleinere deel gejaagd op de koppeling schaal (hitte). Schroef het hele zooitje er is af.

Bestbitch said:
Ja misschien staat je 2g niet helemaal jovel.
Dingen zijn vrij lastig goed af te stellen.

Hij kan ook al krom getrokken zijn door verkeerd afstelling. En dan koppelt die niet met ze hele schoenen meer (slip) en word al het vermogen door hetzelfde kleinere deel gejaagd op de koppeling schaal (hitte). Schroef het hele zooitje er is af.
Koppeling is met schuifmaat precies even mooi opengezet ;) En zoals ik al zei,hij deed het met vorige koppelingen ook al.

DSC01309.JPG

Zo ligt de v-snaar,scoot is niet aangeweest meer sinds gisteren.

Ja, dat met die vorige koppeling hekl overheen gelezen.
En over die schuifmaat, stel nou dat het ene veertje net ie sstrakker is dan de andere.

Maar genoeg gelul.

Maybe is je clutchhuis scheef.

Of vet 8P

Aan die foto ken je natuurlijk weinig zien.

Edit: Na goed naar de foto gekeken te hebbe. Zie je op je vario een rand lopen bovenin. Komt je v-snaar wel helemaal bovenin?
Maybe staat ie tog iets te slap. Want ik ken me bij standaard minarelli herinnere dat ze er zo 'shim' achtergooie. Is dat ringetje wel weg?

Vario heeft een klein randje,klopt maar maakt mooi de toeren die hij moet maken.Maar ik denk dat het ook te maken heeft met koppelingshuis,vorige koppeling heeft liggen slippen in het koppelingshuis(stationair stond te hoog en kameraad hield achterrem vol in :rolleyes:).Ga een versterkt halen en dan eens kijken wat hij doet.

Back