R³-Parts 2 Cilinder

Heel veel succes met de vordering van dit project. Hoop dat je echt snelle tijden gaat neerzetten met dit ding. Door de ontsteking van die 2 cilinders naelkaar lijkt het net of dat ding 30k draait. Super vet.

Spreek je man.

Wow! Ik ben benieuwd of jij wel het vermogen fatsoenlijk op de weg krijgt! Wat een gaaf blokje blijft dit toch! Ben erg benieuwd wat je voor tijden gaat rijden met deze gruwelijke sprinter.

Succes!

wat zijn die circels met die gaten erin?

laser werk ziet er goed uit, alleen vrij "druk"

wat weegt je frame los, en komt er nog een achterstaaf?

Toch erg netjes geworden! succes met de verdere opbouw :)

Bedankt ! ;)

Echt heel vet hoe jij je spullen maakt Robin :W

Kijk er naar uit om hem in het echt te komen bewonderen *D

Hey michel komt goed toch :p

Wow! Ik ben benieuwd of jij wel het vermogen fatsoenlijk op de weg krijgt! Wat een gaaf blokje blijft dit toch! Ben erg benieuwd wat je voor tijden gaat rijden met deze gruwelijke sprinter.

Succes!

Bedankt john zou leuk zijn als ik leuke tijden kan rijden ! Baal alleen wel dat ik waarschijnlijk niet kan banken ergens.. zie je op zandvoort ;)

wat zijn die circels met die gaten erin?

laser werk ziet er goed uit, alleen vrij "druk"

wat weegt je frame los, en komt er nog een achterstaaf?

frame los 2,8 kilo zal het zijn zal het morgen is uit elkaar halen en wegen. En de die gaten met circle is van het benzine thankje zo had ik wat optie's van hoe ik de thank kon plaatsen :p Of er nog een achter staaf komt weet ik niet ik denk het wel... ik twijfel zoiezo met zandvoort zonder achter staaf materiaal is op. Vrij druk is het zeker de kans is groot dat zo goed als niks gebruikt gaat worden was egt als nood zo van oke 2 weken wat zou ik nodig kunnen hebben.. dat dat dat, als ik het niet gehad had had ik een probleem.

0ooi

zou zelf voor een echt breed en dig dragweel kiezen, vond dat de 2cilinder van abt het vermogen meestal maar slecht over kon brengen op de weg

Hey Robin, eindelijk de pagina :D.
Ben benieuwd naar de overbrenging en de grip daarvan en daaruit volgend de tijden :D

Erg veel succes ermee.

Grtz Hans

waarom niet gewoon een motorscooter overbrenging erin?
die heb je ook van malossi, (denk aan vario, koppeling e.d)

Vespa GTS300 heeft ook dik 30pk op het achterwiel

ik weet alleen dat zo'n 300 overbrenging dik 22Nm koppel te verduren krijgt.
zit ook zo'n moeilijk dikke v-snaar bij met tandjes boven en onder.

100_0008.jpg

Heeft robin destijds zelf in draai/las topic geplaatst, dus wie weet:P

Hey

Even een reactie...

Graag geen chat hier ;)

over de overbrening laat ik niks los stapje voor stapje komen de plannen naar voren en krijgen jullie er een beeld van.

VD weer een UPDATE

Back