This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

R&BK Sprint SONICS!!

Respect voor wim ze werk,vegjes zijn echt uber.
Ding is gewoon helemaal netjes,suc6 manne ook nog andere foto,s van de 2e sonic?
 
Grappig om te zien dat onze machines er kwa kleurstelling identiek gaan uitzien . Mij maakt het nix uit, aangezien de kappenset volledig anders is.
Suc6 met opbouwen nog.
 
@ C4rN, ben benieuwd

Oh ja, weet er iemand of er andere remschijven te koop zijn voor een sonic? Ik kan echt helemaal niks vinden.. hoefen geen oversized schijfen te zijn, mag natuurlijk wel.
 
Ik heb een adige schijf. Je hebt er ook nog van metrakit, malossi, braking en galfer. De enigste die een beetje fatsoenlijk te krijgen zijn, zijn die van metrakit en galfer.


Edit: fabe was me voor .
 
Ik heb een galfer wavedisk voor me sonic (orginele diameter). Ik had gewoon type opgezocht op de galfersite en toen contact opgenomen met leverancier van galfer in nederland.
 
Ik heb een wave disk niet echt een boeiende omdat die niet te krijgen zijn. Maar galfer heeft wel mooie opzich
 
heey is de andere kant van de velg ook zo afgedraaid. dus niet alleen rand maar ook "platte" deel in de velg?

ziet er erg goed uit

grt jordi
 
@ j-tuning, ik weet niet precies wat je bedoelt maar de velg is aan de andere kant ook zo (als je dit bedoelt).

@ Piazoo, gewicht... nog veel te veel

Heb gekozen voor 2 braking remschijfjes, weet alleen nog niet hoe ze er uit zien.
 
@ j-tuning, ik weet niet precies wat je bedoelt maar de velg is aan de andere kant ook zo (als je dit bedoelt).
.

ja omdat daar (meestal) zo'n uitsteeksel zit voor het ventiel, dus kan je dat stuk niet afdraaien? of is dat bij jou wel gedaan?

grt jordi
 
Gisteren de nieuwe xsh 7T even snel gemonteerd op het oude 6t speed blok, hier een grafiek van de eerste run. Carters moeten nog aangepast worden aan deze cilinder 8P.