This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

R&BK Sprint SONICS!!

verneuk dit topic nou niet over die testbank als je prijzen wilt weten stuur je een pm oid.. dit is project page over de sonics en niet over de testbank


mAruHk said:
Heey man!! Ziet er netjes uit.. mooie score ook!!
Maar ik kom uit putten.. kan ik ook gewoon banken bij jullie? En wat kost dit?

Mssls,
Mark
 
Die bovenste SR komt me bekent voor
Eindelijk eens een project page en al meteen een nette score!!
Ik hoop dat jullie de 24pk kunnen bereiken
 
bedankt allemaal voor de leuke reacties.

en als iemand informatie wilt over banken moet je een pm sturen, aangezien dit het topic is van de sonics.

eind van de week gaan we 2 weken op vakantie, dus als we terug zijn zal er wel weer geupdate worden.
 
Vind het echt heel erg jammer dat er een lang blokje onder zit, is het niet een leip idee om met die bak pk's de standaards te temmen?
 
he zwaffelking maak dat ding eens in een beetje in orde dan kunnen we volgende week ff gaan knallen
en gooi er ook eens een filmpje op..
 
Deze twee sonics zijn de shit, gaan jullie ook nog sbo rijden ? Jullie pakken alles zeer netjes aan , succes verder met de sonics
 
ziet er super uit jongens, hier zullen wel dikke scores uit komen ...

succes verder met alles en spreek je wel binnenkort een keer :W...

:*
 
en ik maar denken dat viper wielen lelijk zijn:X ...
Ik vind het afgevlakte center niet zo heel mooi maar vooral die achterkanten zijn echt super zo!

Ik zat van de week nog te denken joh: zouden ze nog bezig zijn met die sonicjes? Leek me al sterk dat je een bank ging aanschaffen om daarna niets meer te laten horen maar soms weet je het niet tegenwoordig!