omdat er toch al zoveel offtopic is kan dit ook nog wel :+
verwar niet vermogen op de krukas met een geblokkeerde vermogens curve (doormiddel van een tandriem). Om het krukas vermogen te meten heb je een speciale testbank (door middel van een rem) die je letterlijk aansluit op de krukas zelf, zo meet je de verliezen in de overbrenging NIET, wat dus meer zegt over het gedeelte waar de power vandaan komt. Bij een geblokkeerde meting met een tandriem meet je gewoon het vermogen op het achterwiel, door alle verliezen is dit dus lager dan t krukas vermogen (meer zal t nooit worden :+).
/ offttopic. Lekker bezig, word zo te zien genoeg getest daar
Maar ben toch heel erg benieuwd waar jullie het meeste vermogen uit weten te halen, tov de concurrentie. aangezien de meeste met moeite de 23 aantikken en jullie 2pk erboven zitten.
Zit het bij jullie in het carter/cilinder of bij de overbrenging of wat dan ook. aangezien jullie met ongeveer dezelfde onderdelen rijden als de overige rijders.
Echt complimenten voor jullie werk, en ik snap dat jullie hier wss niets over los zullen laten.
Dat houden ze voor hun zelf
Wat denk je van ALLES perfect in elkaar zetten? Ik kan ook een blokje in een avondje in elkaar zetten, maar als je nou eerst eens elk onderdeel perfect maakt voordat je het erin zet? + nog eens veel (nieuwe) onderdelen test, komt er beetje voor beetje steeds wat meer vermogen
zeer geslaagde dag gehad in meppel!
wij willen daarom ook sbo en organisatie meppel bedanken :winner:
zoals sommige hebben gezien hebben we een sonic verandert ter opzichte van vorig jaar.
helaas hebben we nog geen tijd gehad om de andere 2 sonics te veranderen.
mark is 1e geworden met een tijd van 6.86
aankomende tijd zullen we de andere 2 sonics verbouwen.
meer oefenen met jerry zodat hij in zoetermeer volgas gaat
hebben zelf helaas geen foto's gemaakt.
als iemand foto's heeft mogen ze hier gepost worden.