This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

R&BK Sprint SONICS!!

Echt gaaf, komen de sprinters toch al in de buurt van het vermogen van sommige SOBW racers! Ben benieuwd wat voor tijden hier uit komen, succes met testen, neem aan dat dit niet de max is voor karsemijer?

SBO racers bedoel je? Dit zitten wel op de 26+ maar volgens mij is dat allemaal op de krukas gemeten, en niet op het achterwiel. Dus bij de SBO racers blijft er 'maar' een pk of 23/24 over op het achterwiel. Wel met 19mm natuurlijk...
 
SBO racers bedoel je? Dit zitten wel op de 26+ maar volgens mij is dat allemaal op de krukas gemeten, en niet op het achterwiel. Dus bij de SBO racers blijft er 'maar' een pk of 23/24 over op het achterwiel. Wel met 19mm natuurlijk...

Bedoelde idd SBO racers, foutje. Maar iig halen die naar wat ik weet idd 26+, dacht op het achterwiel maar dat durf ik niet met zekerheid te zeggen. Maargoed, dan nog is het onvoorstelbaar veel vermogen met een 19mm.

Ik sta nog steeds versteld van die 26.5, als ik dat lees voel ik me maar een beetje een prutser
 
zeer netjes boys als ik het van iemand had verwacht zijn jullie het wel

nou maar is kijken wat het op de weg gaat doen en of het nog een beetje te houden is

miss nog een bankfilmpje? wil hem wel is horen gille
 
There was no contest yet that will be taking part on the 13e of april. Much HP is not a garantee for fast times. You also have to take your reduction factor in mind en the weight and aerodynamics of the machine.


Hehe, dont tell me that. But what did it run last season.
 
@ sonic speed, Fastest run last year 6.70 including reaction time..

En over de vraag of het nog verder kan, tuurlijk Je mag nooit tevreden zijn..
 
Kun je nagaan hoe ik me dan voel :X
Maargoed ik heb ook geen testbank in mijn schuur staan

Wie geen risico neemt krijgt nooit een dik vermogen. Verder, overal begin je weer over jou 2Fast en je score. Dat is nu wel duidelijk.
 
Laat die jongen toch, hij is toch positief aanwezig?

Echt een gestoorde score. Theorie van een paar jaar terug was toch dat uit een 70 cc zonder lachgastoevoeging om en nabij de 25 pk te halen zou zijn?

Heel knap.
 
Last edited:
Wie geen risico neemt krijgt nooit een dik vermogen. Verder, overal begin je weer over jou 2Fast en je score. Dat is nu wel duidelijk.

Fijn dat het duidelijk is voor je.... Kijk je de volgende keer toch de ander kant op als je een reactie van mij leest

@ Rik en Bob.

Benbenieuwd of jullie dit vermogen een beetje goed op de weg gaan krijgen.
 
Omg dit is echt bizaar !!

Wel veel runs gemaakt denk ik dan maar :+

Marco heeft weer puik werk geleverd :W
 
En over de vraag of het nog verder kan, tuurlijk Je mag nooit tevreden zijn..

Haha, floep wandje weg, vermogen weg... DRAMA! Je kan ook té ver gaan uiteindelijk.

Die score is echt erg hard. Meer dan een gemiddelde 2 fast cilinder.:W


Over die SBO racers, rijden die echt met 25pk @ 19mm? Wist ik niet...