promo vario 1 Okt SPA FRANCORCHAMPS

Razma said:
had dat eerder ff gemeld ? was een kleine moeite licenties/verzekering te regelen...

maar ik was helaas niet op de hoogte van dit hele verhaal, anders had ik dat wel eerder gemeld

Denk dat het voor de knmv ook een kleine moeite was. Maar net wat dani zegt dat het probleem bij de italy's vandaan komt. Dat ze de race niet wouden aanmelden zodat de knmv nergens licenties voor uit kon schrijven :)
 
dani said:
Maar die mofo italianen konden/wouden de race niet aanmelden bij de FIM waardoor de KNMV geen licentie en verzekering kon uitschrijven.
Na 2 weken lang zeuren bij verschillende partijen waren we het gister middag meer dan zat toen we wéééér te horen kregen dat de race nog niet aangemeld was.

Toen alles in gang gezet voor Spa waarna we eind van de dag te horen kregen dat het ineens weer wel kon, maar toen hadden wij al helemaal gegeten en gedronken met dit verhaal.

Het heeft wel wat een "onmogelijke race" rijden. Heb ik ook Peter R de vries wel eens horen zeggen toen hij over zijn Paris-dakar verhaal sprak. Des te meer moeite je ergens voor moet doen des te meer waardering voor het resultaat.
 
Twin said:
Het heeft wel wat een "onmogelijke race" rijden. Heb ik ook Peter R de vries wel eens horen zeggen toen hij over zijn Paris-dakar verhaal sprak. Des te meer moeite je ergens voor moet doen des te meer waardering voor het resultaat.
Dat zeker, maar kwa beschikbare tijd ben ik opzich wel blij dat we nu niet in italie rijden.
 
Twin said:
Het heeft wel wat een "onmogelijke race" rijden. Heb ik ook Peter R de vries wel eens horen zeggen toen hij over zijn Paris-dakar verhaal sprak. Des te meer moeite je ergens voor moet doen des te meer waardering voor het resultaat.
Dus jullie doen volgend jaar weer mee in het zwaarst bevochten Nederlands kampioenschap brommer knallen? :W
 
dani said:
je zorgt maar dat ej er bent lambal, die date heb je dan al achter de rug :*

Desnoods neemt die z'n date maar mee +ralf+

Gister nog even wezen banken, scooter is eindelijk weer in orde. Jammer dat de andere helft van de nl'ers met 70 rijd mja. Zou ik ook doen als ik het had:+
 
helaas zal ik niet rijden op spa :(

heb geen rij buddy kunnen vinden ... en ga geen 1,5 uurs race in mn eentje rijden.

jammer want ik vind het wel een uber vette baan. maja ik maak mn brum klaar voor amsterdam. kijken of paul het ronde record voor een stage 6 machine van twan ff kan breken :p hehehe
 
EW said:
Desnoods neemt die z'n date maar mee +ralf+

Gister nog even wezen banken, scooter is eindelijk weer in orde. Jammer dat de andere helft van de nl'ers met 70 rijd mja. Zou ik ook doen als ik het had:+

edje... deet gaat niet door... dus heb nu mooi de tijdom mn scootie te fixen :W
 
ThundeRRacing said:
heb nog wel cillinder voor je ligge;)

mooi, ik nog een compleet blok... wat ook niet nodig is want het ding beukt gewoon hoor... tis meer ff nwe remschijf erop (de mijne is nu echt opgetest :) ) remblokken en nwe remvloeistof..

daag moppies :)
 
Pizzano said:
mooi, ik nog een compleet blok... wat ook niet nodig is want het ding beukt gewoon hoor... tis meer ff nwe remschijf erop (de mijne is nu echt opgetest :) ) remblokken en nwe remvloeistof..

daag moppies :)

Tot zondaaag dus:)
 
Back
Top