promo vario 1 Okt SPA FRANCORCHAMPS

1 Dani
2 Koen (belg)
3 Mark P
4 Thomas Blok
5 Peter Janssens
6 Arnoud
7 Eric 'cyclops' lambot
verder geen idee.

Leuk daggie met echt superveel minibikes en pitbikes.
 
summercup was leuk.. (raincup)

meegereden met twan zipper en thunderracing zipper

results:

1.twan zipper
2.thunder zipper

9||6
 
Ik doe vandaag nog ff upload van de resultaten :*

[edit] done

@ Arnoud : iig hoop stress voor mij gisteren en een kapotte transponder dankzij een pocketbike :'(
 
Last edited:
Het was weer een gezellig dagje. Zaterdagavond naar ralf gegaan om daar te overnachten. Scheelde weer 1.5 uur eerder opstaan op zondag.
Zondag ochtend rustig aangereden, de bus wou niet harder als 80 de berg op :+

Het weer was echt super, op een kleine regenui na waardoor veel mensen gelijk met regenbanden gingen rijden. Achteraf niet zo slim van ze want met aanvang van de wedstrijd was alles alweer droog. M'n scooter liet het vandaag weer eens afweten, na 2x de vario los wouden m'n krukaslagers ook niet meer. Dus m'n dag was aardig naar de klote zo ja.

Toen bood twan aan om de wedstrijd op zijn scooter te rijden, dat wou ik graag proberen. Dit was een erg leuke ervaring omdat het vermogen toch wel heel aantrekkelijk is. Na een halve wedstrijd wennen aan de scooter (stuurt echt onwijs veel anders als die van mij) ging het steeds beter. Misschien is de stage6 cup een erg leuke optie voor volgend jaar. Aangezien het budget bij mij niet erg hoog is:)
Twan, nogmaals bedankt dat ik een rondje mocht tuffen op je scootie.

Al met al toch nog een leuke dag, met zoals altijd de nodige gezelligheid.
 
Bij mij was het wat minder:)

hele dag was het zo goed als droog toen moest ik gaan rijden en wat gebeurd er regen:(

ik had geen sawa`s bij:( normaal nam tobi die mee maarjah kan gebeuren:)

met de chrono geen goede tijd gereden,ik had nog nooit met me nieuw model in de regen gereden was ff anders!

Tobi was vertrokken redelijk goed,na aantal rondjes ging hij een keer op zijn muil:)
maar hij haalde de voorstanders weer in:)alleen steve niet;)maarjah (twanscooter)had wel een voordeel sawa`s:) oke toen ik aan de beurt ff wenne aan de scooter,ging ik steeds harder rijden ook al reed ik op de ml50`s

reed op gegeven moment op 2de plek en toen ging ik weer op me lievelings bocht(niet dus) erg hard op me muil!kon bijna niet meer rijden had/heb erg last van me pols.toch maar doorgereden!opgegeven moment word ik ingehaald door tobi op twanscooter:) alleen iets verder had hij f flast van zijn noodstop dus ik haalde hem weer in!
en in de voorlaatste ronde ging ik nog eens op me muil!en dan maar gewoon uitgereden.ik reed dus bijna hele tijd op de 1ste plaats(wist ik achteraf pas:()anders kon ik rustiger aan doen.

achjah 2de plek was goed voor ons:)

nog ff geburnd achteraf:)

scooter was wel ff wat minder status:p
 
Na zo'n leuke dag in Hockenheim op zaterdag met leuke uitslagen toch de sp2000 van Twan maar ff kennis laten maken met het veel te natte asfalt van Spa op zondag...

Van nu af aan ben ik mooi weer rijder :D
 
alé,
was echt wel geslaagde dag, deze x op een andere fiets.
na een paar aanpassingen ging het de laatste manche, echt wel goed.
maar weet iemand waar ik de uitslagen en tijden kan vinden?
 
Back
Top