promo vario 1 Okt SPA FRANCORCHAMPS

haman said:
t enige wat ik aan keuring heb gezien was tu holland? ja ok dan was et goed

Dit klopt zeker NIET,

de vraag was holland?
Zo ja, dan gingen zei ervan uit dat het NIET klopt!
Zo heb ik vorig jaar de derde plaats gereden, werd tijdens de prijsuitreiking ineens een andere naam (tobi ) omgeroepen en mocht hij de prijs ophalen. Allemaal onterecht, omdat zei ervan uit waren gegaan dat geen enkele hollander aan de luchtfilter-eis voldeed (terwijl ik er wél aan voldeed). Achteraf toch weer recht gezet in de uitslag, echter de prijs mag iemand nog even voor me meenemen, want die heb ik nog steeds niet.

Een tip kan ik je geven: als je iets maakt wat aan de omschrijving voldoet dan weten zei wel weer een reden te verzinnen waarom hij niet voldoet. Als je voor het plezier mee gaat doen, dan zou ik dus niet veel tijd in de luchtfilter steken en gewoon monteren wat je hebt liggen.

#94 said:
Dit klopt zeker NIET,

de vraag was holland?
Zo heb ik vorig jaar de derde plaats gereden, werd tijdens de prijsuitreiking ineens een andere naam (tobi ) omgeroepen en mocht hij de prijs ophalen. Allemaal onterecht, omdat zei ervan uit waren gegaan dat geen enkele hollander aan de luchtfilter-eis voldeed (terwijl ik er wél aan voldeed). Achteraf toch weer recht gezet in de uitslag, echter de prijs mag iemand nog even voor me meenemen, want die heb ik nog steeds niet.

Een tip kan ik je geven: als je iets maakt wat aan de omschrijving voldoet dan weten zei wel weer een reden te verzinnen waarom hij niet voldoet. Als je voor het plezier mee gaat doen, dan zou ik dus niet veel tijd in de luchtfilter steken en gewoon monteren wat je hebt liggen.

Wat haman vertelde was gebasseerd op de endurance in Genk afgelopen jaar. Daar ging het zo van..." ohw ben je Nederlander? " dan zit het netjes in elkaar...

RoP#6 said:
droog en geen zonnebril nodig EW

erik had je nou nog mij ml set nodig?

Als je die mee wilt nemen graag:) Zorg ik even dat ik een achtervelg kaal heb. Die krijgen we er vast wel op daar toch. Bedankt iig!

#94 said:
Dit klopt zeker NIET,

de vraag was holland?

1.ik heb daar niks mee te maken (ik heb uwen trofee NIET afgehaald)
2.de organisatie heeft NIKS tegen nederlanders (getuige summercup eerder dit jaar op spa)

nieuwe definitieve timing:

FRANCORCHAMPS 1/10/2006

‘8.00 inschrijvingen / inscriptions

9.00 – 9.15 POCKET BIKE GR1 TRAINING kids & junior & china jr & junior+
9.15 – 9.30 POCKET BIKE GR2 TRAINING 40cc + 50cc + china sr
9.30 – 9.45 scooter, cyclo TRAINING
9.45 – 10.00 mm4t, 50cc TRAINING

10.00 – 10.15 POCKET BIKE GR1 TRAINING kids & junior & china jr & junior+
10.15 – 10.30 POCKET BIKE GR2 TRAINING 40cc + 50cc + china sr
10.30 – 10.45 scooter, cyclo TRAINING
10.45 – 11.00 mm4t, 50cc TRAINING

11.00 – 11.10 POCKET BIKE GR1 TRAINING kids & junior & china jr & junior+
11.10 – 11.20 POCKET BIKE GR2 TRAINING 40cc + 50cc + china sr
11.20 – 11.30 scooter, cyclo TRAINING
11.30 – 11.40 mm4t, 50cc TRAINING

11.40 – 11.50 POCKET BIKE GR1 TRAINING kids & junior & china jr & junior+
11.50 – 12.00 POCKET BIKE GR2 TRAINING 40cc + 50cc + china sr
12.00 – 12.10 scooter, cyclo TRAINING
12.10 – 12.20 mm4t, 50cc TRAINING

12.20 – 13.00 pauze- Algemene briefing – briefing générale

13.00 – 13.15 POCKET BIKE GR1 TRAINING kids & junior & china jr & junior+
13.15 – 13.30 POCKET BIKE GR2 TRAINING 40cc + 50cc + china sr
13.30 – 13.50 scooter, cyclo TRAINING
13.50 – 14.10 mm4t, 50cc TRAINING

14.10 – 14.25 POCKET BIKE GR1 TRAINING kids & junior & china jr & junior+
14.25 – 14.40 POCKET BIKE GR2 TRAINING 40cc + 50cc + china sr
14.40 – 15.00 scooter, cyclo TRAINING
15.00 – 15.20 mm4t, 50cc TRAINING

15.20 – 15.35 BMS race
15.35 – 15.50 EXTRA RACE EINDE SEIZOEN FINALE POCKET BIKES
(BLATA, PASINI, GRC, DM, STAMAS,....)
15.50 – 16.05 EXTRA RACE EINDE SEIZOEN FINALE scooter, cyclo, mm4t, 50cc

16.20 PRIJSUITREIKING – REMISE DES PRIX

ENDURANCE SCOOTER – CYCLO – MM4T – 50CC

15.30 - 16.00 inschrijvingen / inscriptions

16.40 – 17.10 TRAINING + CHRONO
17.30 – 19.00 ENDURANCE

19.30 prijsuitreiking/remise des prix ENDURANCE

Sander said:
jullie rijden geen adria?

Nope. Allemaal gezeik met licenties en betalingen. Dat duurde me te lang. Dus hebben we weer een huisje bij Lambal greenparks geboekt en gaan we Spa onveilig maken. Wat ook erg leuk is.

Potverdikkie, dat word dus poepie gezellig weer:D
Wanneer tot wanneer gaan jullie dan rikkert?

Ws ga ik zaterdagavond naar ralf toe, en dan zondagochtend weg. Of de plannen moeten nog wijzigen.

Maar die mofo italianen konden/wouden de race niet aanmelden bij de FIM waardoor de KNMV geen licentie en verzekering kon uitschrijven.
Na 2 weken lang zeuren bij verschillende partijen waren we het gister middag meer dan zat toen we wéééér te horen kregen dat de race nog niet aangemeld was.

Toen alles in gang gezet voor Spa waarna we eind van de dag te horen kregen dat het ineens weer wel kon, maar toen hadden wij al helemaal gegeten en gedronken met dit verhaal.

had dat eerder ff gemeld ? was een kleine moeite licenties/verzekering te regelen...

maar ik was helaas niet op de hoogte van dit hele verhaal, anders had ik dat wel eerder gemeld

Kaze said:
1.ik heb daar niks mee te maken (ik heb uwen trofee NIET afgehaald)
2.de organisatie heeft NIKS tegen nederlanders (getuige summercup eerder dit jaar op spa)

Ik zeg ook niet dat het jou schuld is en dat ze iets tegen hollanders hebben, maar de organisatie is wel erg kort door de bocht en onproffesioneel.

Er is al jaren een discussie over de luchtfilter (tussen organisatie en BMB geloof ik). De omschrijving is gewoon veel te vaag, en ik denk dat het nog steeds niet verhelderd is. Als men dan op voorhand zegt dat het voor hollanders niet uitmaakt of de filter goed is zonder ook maar even te kijken vind ik kort door de bocht.

Vervolgens werd er beloofd dat ik de prijs nog zou krijgen, en ik heb hem bijna een jaar later nog niet. Dat vind ik dan weer niet professioneel.

Back