promo vario 1 Okt SPA FRANCORCHAMPS

EW said:
Thnx Kaze:)
Nu maar hopen op goed weer.

RoP, had jij nou nog ml's over?


ja ik heb nog zoiezo een ml voor op een velg liggen. en achter heb jij zo rare velg he ;)

als jij zorgt dat je een losse velg heb. neem ik wel een los ml bandje mee. moet er altijd wel omheen te gooien zijn.
 
ThundeRRacing said:
zoals ik al zei 1 manche dus vind dat beetje te duur:)

bij de sobw betaal je 45 euro voor 40 rijminuten,

hier betaal je 75 euro voor 70 rijminuten.

dus das altijd nog goedkoper:)

het gaat mij om de rijervaring op die baan. ik kan toch niet compertatief mee komen
 
RoP#6 said:
ja ik heb nog zoiezo een ml voor op een velg liggen. en achter heb jij zo rare velg he ;)

als jij zorgt dat je een losse velg heb. neem ik wel een los ml bandje mee. moet er altijd wel omheen te gooien zijn.

Okido, hebben we het nog over:)
Het gaat toch niet regenen +pippi+

Whoei, als arend en rik en dan ws dani ook nog komen rijden word het nog druk 8)
 
BART#21 said:
Zoals het er nu uitziet, kom ik ook op Spa rijden. KNMV kan geen licenties uitschrijven i.v.m. het niet aanmelden bij de FIM.

Waarom kon het voor isc spa wel? Of zijn ze in die korte tijd niet meer afgemeld?
 
EW said:
Waarom kon het voor isc spa wel? Of zijn ze in die korte tijd niet meer afgemeld?

Volgens de KNMV heeft vrind Paolo zich niet aangemeld. Volgens Paolo heeft de Italiaanse bond zich niet aangemeld. En volgens mij zijn wij de dupe van deze wanorde. Maar wat precies de achterliggende rede is weet ik ook niet. Maar horen we morgen niks dan zal het waarschijnlijk Spa gaan worden. Wat ook erg leuk is trouwens.
 
Vage bedoeling rikkert! Zou heel erg jammer zijn van het adria verhaal. Nou ja, dan maar spa knallen, ook gezellig he. Doe maar op je 50 :+
 
Arnoud said:
Moet er ook weer een speciale luchtfilterconstructie gemaakt worden om mee te doen?
Voor de endurance in theorie WEL, maar normaal gezien wordt er niet zo nou op gekeken.

maar staat wel in het reglement wil je 100% zeker zijn......
 
Back
Top