Joor
Craneburgt
Goed, om maar bij het begin te beginnen. Ik kocht ooit een oude Typhoon van Orhan om mee te gaan racen. Zo gezegd, zo gedaan... Hij heeft dus een redelijk leuk seizoen (2001) meegedraaid bij de sobw in de standaardklasse, leverde me een 6e plaats op. Door de overstap naar de SP2000 bleef de Storm (andere wielen, zadel en spoiler) staan. Omdat je er toch nooit voor krijgt wat je er aan hebt uitgegeven heb ik dus besloten er een projectje van te maken:
Hieronder een fototje en een link naar een filmpje van hoe ie was voordat hij in Koopmans-zwart gepoten werd. Voor zover het te zien is (lachende smile) Setup was toen evo50, evo50 uitlaat en 19mm:
Hierboven is de brakke voorvork te zien, ongein (lachende smile)
http://212.238.194.182/storm/film-azc.mpg
En een filmpje. Ging eigenlijk nog wel redelijk (op de welbekende autoteller).
http://212.238.194.182/storm/listpv1.mpg
En hier, de trailer van de meetingvideo-Beekbergen bij RubenR thuis. Ik ben de baggeraar zullen we maar zeggen.
Daarna dus racer:
Zo zag ie er dus in seizoen 2001 uit.
En nu ben ik er dus mee bezig als projectscooter, probeer ook af en toe m'n site bij te houden .
Setup momenteel:
-Malossi MHR-team krukas.
-Malossi MHR speed cilinder (Koopmanstuned).
-Carters (Koopmanstuned).
-JHC 24mm kartcarburateur
-Malossi MHR-speed (team2000) uitlaat.
-PVL digitale binnenrotor-ontsteking.
-Paioli (f32s) voorvork.
-Bitubo achterschokdemper.
-Braking OS remschijf met home made bracket.
-Stalen remleiding (Braking) en runner pomp (Grimeca).
-Malossi radiateur.
-Malossi 15 prim en 14 sec (gelagerd) vertanding.
Hierboven het belangrijkste naar mijn idee...
Een uitdraai op de toen nog niet geïkte bank. In vergelijk met onder andere de NRG van Debbie ben ik positief. Doelstelling was 20+ pk binnen een jaar. Daar maak ik me geen zorgen meer over.
Braking schijf en voorkap zonder gaten...
En de voorkap met gaatjes...
Binnenkort foto's van het geheel inclusief nieuwe buddyseat.
Verder staat het volgende nog in de planning:
Kopen: Malossi OR kit, Delta en sport-koppelingshuis.
Besteld: Stickers, Sigma 1400, remgreep achter, dashboardglas.
Naja, als iemand nog iedeën heeft hoor ik het graag.
Thanks to:
Koopmanstuning.
Bitubo.
Cabone Lorraine.
Hieronder een fototje en een link naar een filmpje van hoe ie was voordat hij in Koopmans-zwart gepoten werd. Voor zover het te zien is (lachende smile) Setup was toen evo50, evo50 uitlaat en 19mm:
Hierboven is de brakke voorvork te zien, ongein (lachende smile)
http://212.238.194.182/storm/film-azc.mpg
En een filmpje. Ging eigenlijk nog wel redelijk (op de welbekende autoteller).
http://212.238.194.182/storm/listpv1.mpg
En hier, de trailer van de meetingvideo-Beekbergen bij RubenR thuis. Ik ben de baggeraar zullen we maar zeggen.
Daarna dus racer:
Zo zag ie er dus in seizoen 2001 uit.
En nu ben ik er dus mee bezig als projectscooter, probeer ook af en toe m'n site bij te houden .
Setup momenteel:
-Malossi MHR-team krukas.
-Malossi MHR speed cilinder (Koopmanstuned).
-Carters (Koopmanstuned).
-JHC 24mm kartcarburateur
-Malossi MHR-speed (team2000) uitlaat.
-PVL digitale binnenrotor-ontsteking.
-Paioli (f32s) voorvork.
-Bitubo achterschokdemper.
-Braking OS remschijf met home made bracket.
-Stalen remleiding (Braking) en runner pomp (Grimeca).
-Malossi radiateur.
-Malossi 15 prim en 14 sec (gelagerd) vertanding.
Hierboven het belangrijkste naar mijn idee...
Een uitdraai op de toen nog niet geïkte bank. In vergelijk met onder andere de NRG van Debbie ben ik positief. Doelstelling was 20+ pk binnen een jaar. Daar maak ik me geen zorgen meer over.
Braking schijf en voorkap zonder gaten...
En de voorkap met gaatjes...
Binnenkort foto's van het geheel inclusief nieuwe buddyseat.
Verder staat het volgende nog in de planning:
Kopen: Malossi OR kit, Delta en sport-koppelingshuis.
Besteld: Stickers, Sigma 1400, remgreep achter, dashboardglas.
Naja, als iemand nog iedeën heeft hoor ik het graag.
Thanks to:
Koopmanstuning.
Bitubo.
Cabone Lorraine.
Last edited: