project sr WWW

Ziet er allemaal goed uit.
Maar wrom primair std. en sec. polini lang?
De primaire vertanding is immers schuin, deze kun je het best eerst vervangen, als het dan nog teveel trekkracht heeft gooi je er sec. bij in.
Misschien iets om nog ff over na te denken.

Suc6 verder!

Nice project en een lekkere setup :) kan het kloppen dat Roy(met Jog) jou carterdeksel aan het polijsten is? ga zo door!

Sven

tnx voor de reactie's

De polini secundaire vertanding heeft mijn dealer er toendertijd ingezet. Ik denk dat er nog wel een andere vertanding gaat komen, mede doordat het nog steeds niet naar mn zin loopt(ratelen).

Roy is idd mijn carterdeksel aan het polijsten :) , voor polijstwerk heb ik het geduld niet.

Hej Jorick,krijg we nog foto's te zien van de grote update,ben wel benieuwd eigenlijk :)

*edit,sorry kerel niet in eerste post gekeken 8P

lang bezig geweest aan die knipperlichten zeker? ik kreeg ze moeilijk in de ronding van de kap..
hopelijk hou je de voorkap zo,is egt netjes

Last edited:
D@ve said:
jij douwt zomaar een B zuiger in een 0 cilinder? Volges mij weet je nie helemaal waar je mee bezig bent..
Nee ik kreeg een b zuiger mee van bas v/d koog in numansdorp, maakte volgens hun niet uit werd in de race ook gebruikt voor meer compressie. Ik heb mijn geld terug gevraagd en gekregen :) Nu zit er een nieuwe 0 zuiger in

Hij liep, maar blijkbaar niet lekker...

zuiger2.jpg

zuiger1.jpg

beetje jammer zo'n zuiger na 10 minuten draaien :'(

Back