Ik heb al zoveel kleuren combo's bedacht (niet allemaal orgineel) dat ik het echt niet meer weet. Mijn laatste was metallic donkerrood met witte binnenkappen en vergroomde velgen... Maar ik weet het dus nog niet zeker.
Als iemand kan photoshoppen... EN NIKS BETERS TE DOEN HEEFT! maak maar een paar leuke ontwerpjes
Ik heb net mijn blokje opgehaald bij Joost. Ik heb er geen verstand van, maar het ziet er leuk uit. Jammergenoeg bleek mijn speed cilinder geen speed zuiger te hebben, maar een cross :'( Het was dus een cross cilinder |(
Ik hoop dat ik de nieuwe cross zuiger zo snel mogelijk verkocht krijg, zodat ik een speed zuiger kan kopen. Ik maak vrijdag foto's van mn blok
Mn kelkje is eindelijk klaar, ook heb ik een aantal kleine onderdeeltjes binnen zoals 3 silentblokjes die in je subframe gaan, een typhoon/zip benzine kraan, een led-accu controle wel handig ivm elektische waterpomp.
Als het mee zit kan ik zeer binnenkort mn sr aankicken
Ja ik heb hem hier op het forum gekocht. Waarschijnlijk had hij het snel door dat ie een cross cilinder had gekocht en heeft hem verkocht als een speed. Maar ik heb al een nieuwe zuiger gekocht en heb de cross zuiger alweer kunnen verkopen
Het spruitstukje heb ik ook gekocht op het forum. Toen ik hem kocht was hij heel lelijk gelast, dat heb ik netjes weggeslepen. Vervolgens heb ik hem gestraald en daarna blanke lak erover.
Wel leuk project dit. Maar ben je ook nog wat van plan met het uiterlijk ander veertje ofzo, want daar zie ik nog niks van of moet dat nog komen? Verder mooi blokje en een nice setup
succes...
Ik ben zwaar aan het kloten geweest om mn vertandingslagers eruit te krijgen. Maar het is me net gelukt! Ik hoop dat ik morgen mn nieuwe erin kan doen en van het weekeind mn blok onder mn frame.
Ik heb paar dagen geleden een malossi rs 24 veer besteld