This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project Runner A

Status
Not open for further replies.
Ben er eindelijk over uit wat de setup gaat worden op me meeting blok:

MHR Speed Rep.
MHR Team 2000 pijpje.
MHR 2000 vario.
HPI binnedraaier.
21 del. carb.
en nog wat kleine dingen zoals snaar,membraan,enz.

Nu ff hard sparen
 
Ok t setupje krijgt toch een hele andere draai aangezien het geld sparen niet echt mee zit.

T word nu:

Evo70
Evo pijp
MHR 2000 vario
HPI of Malossi Binnerotor (waarschijnlijk de HPI of een ander goedkoop merk )
21 dell.
C4 lagers
Malossi snaartje
Recht kort spruitstuk, membraan.

Komt ook een xtra radje op. :# thnx to Bart@sp


http://www.uploadit.org/files2/171103-rad en luchthapper.JPG

Vanaaf krijg ik rodeverf van Bart@sp en kan ik eindelijk beginnen met me klauwtjes rood te maken.
 
Last edited:
zozo wat zie ik daar heb je een HPI en Evo vario gekocht..... o wacht ff das bij mij in de schuur 8P

dat gaat wel werken dat xtra radje met special desinged/gemodde ala A-bizar luchthapper
 
Ben druk bezig geweest met wat voor bereidingen voor me meeting blok. :#

Ben nog bezig met dit lucht filtertje maar de bedoeling is om de buiten lucht een paar graden omlaag te brengen. Tja ik weet t.... Ik ben en blijf een prutser





















Als ik er verder mee klaar ben post ik weer pics. Begin volgende maand word ie getest en ik post dan gelijk pics van de temp verschillen van buiten en binnen lucht.

ps. dat ventilatortje is niet het gene wat gaat koelen btw. Wat komt zien jullie snel genoeg :#
 
ej gast in principe moet dit systeem wel werke jah, alleen nu moet je ff zorgen dat je echt volop koude lucht ook naar binnen krijgt. Dat zou heel mooi wezen.
 
Originally posted by Buubdaman
dude, stilstaande lucht zuigt hij makkelijker aan dan bewegende... dus je systeem is nog niet echt perfect

Dat vinnetje is er voor om straks de gekoelde elmenten koud te houden zodat het niet te snel warm word. Ik ga proberen de lucht sowieso stil te houden maar helemaal zal ik er niet aan ontkomen.
 
Heb m net ff getest.... heb m wat verder af gemaakt. En zoals verwacht draait het vinnetje gewoon rustig. Dus geen overdreven windkracht in me filter. Echt lollig :#
 
iemand die begint t zeuren over deze scoot niet project waardig is...:| kvind het resultaat cker niet tegen vallen...
kleur is echt vet!!'*D*D*D
en dat foutje... zou het niet mooi zijn als je die voeten kapje ook gewoon wit maakt?? volgens mij staat dat best vet dat spoilertje zou ik er wel afhalen... gewoon niet mooi bevestigt enzow... kdenk trouwens dat ie met die evo setup harder zou blazen dan met die speed replica.
 
Originally posted by aerox-evo70
wie niet dan ?

"Mevrouw Project"

Bedoel meer dat je hier aan kan zien dat er tijd in is gestoken. Vaak gebeuren zulk soort dingen snel en onzorgvuldig. Helaasch werk ook ik niet alles even netjes af... Gewoon vanwege het snel af willen hebben van iets.
 
Last edited:
Originally posted by Stealth-EVO50
"Mevrouw Project"


gij dacht dat ik niet op andere pagina's kijk, mja tis jammer, en ik ken die mevrouw project praatjes van maarten al onderhand

effe ontopic: leuke afwerking andries
 
Originally posted by ZwolleEvert
dat spoilertje zou ik er wel afhalen... gewoon niet mooi bevestigt enzow...

Ik zat af en toe wel eens te denken of ik m eraf zou halen omdat het in sommige opzichten niet zo mooi gemonteerd zit. Teminste.... als ik naar de foto's kijk. In werkelijkheid valt het niet zo op en ik heb m er al eens weer afgehaald maar dat ziet er dan in mijn ogen echt niet meer uit.
Int echt vind ik m gewoon echt zwaar bruut staan. Zeker als ik gewoon zachtjes langs een winkel raam tufff en dan het niet kan laten ff te spieken of ie nog mooi is int geheel :#
Misschien komt er nog wel een andere bevestiging.



eddit: kijk hier vind ik m echt heersen :#

 
Last edited:



zow, das nieuw voor mij, ziet dr opzich wel lache uit , wat is trouwens dat slangetje naast je luchtfilter, Nos ;:
 
Status
Not open for further replies.