This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project : r0bert's MHR Speed 2004 Runner

Status
Not open for further replies.
Ws ga ik volgende week met RonaldV mee naar Dordrecht , dan neem ik de runner mee en ff 24 pk vlammen zodat pia weer boven mina staat
 
ik wist geeneens dat mia boven pia stond, leg uit
en 24 pk? suc6! of zei je dit nadat klaasvaak langskwam?
lees het morgen wel, ga nu feesten
 
discussies maar lekker op forum zelf..

robert, ga zo door.. met een mooie kappenset straalt dit ding 8)
 
whoei robert zelf hier @ eigen account voor de verandering 8P

rond 6 uur vanmorgen zijn ik , vincent en teun gaan vlammen in spijkenisse :X
ik met speed 2004 , teun met oud model speed en vincent met evo , ging wel lekker
een dewd ging een uur lang fietsen om ons te zoeken en duidelijk te maken dat ie ut niet vet vond dat we zoveel herrie maakte

Nu ga ik weer verder snoop doggy dog's doggystyle 2 kijken 8P
Mja was wel het snelste van de ochtend 8P
 
die vent op de fiets heeft jullie tog ingehaald om te zeggen dast jullie geen herrie mochten maken? of lees ik iets verkeerd 8P

LOL, LMAO waarom zo vroeg wakker eigenlijk op zondag?
 
we gingen kansloos zuipen bij vincent en dan s'nachts blazen , wouden eigenlijk 4 uur al gaan , maar was beetje vroeg
 
Wat had je gerookt/gedronken vanmorgen? Welke idiooit ga nu vlammen om 6.00 smorgens ik denk dat de meeste dan net het bed opgezocht hebben Mja het heeft eigenlijk wel wat of niet?
 
ik was ook gewoon nuchter Sander , ik ga niet onder invloed met zo'n ding op straat knallen , ff misverstand uit de wereld halen

Edit : Teun , ik kan me niet herinneren dat je op dat kleine dijkje bij Kees van Dijk langs me kwam?
 
Dat je met zon ding zovaak knalt man , voordat je gaat banken mag je wel een nieuw zuigertje kopen..
 
Teun is t0v denk8)..ik zti achterop @ lc neo's met evo..tering paar keer bijna eraf gevallen:X..maar was echt te tof denk.
Morge pics en een filmpje, want me cam ligt nog @ robert:X.
 
Jah robert, vroeg je nest uit toen ik je sprak @ msn, ik moest er nog in
maar wel een leuke ochtend gehad als ik het zo lees
ik wacht op de bank resultaten, en de veranderingen aan de afstelling daarna
SEE YA robert!!! ik ga dr vandoor
 
Status
Not open for further replies.