RonaldV Scooter hooligans. 24 July 2004 #102 Iedereen heeft al zip man, vlam gwoon hard met n runner8)
Robert Superrrjoden! 25 July 2004 #103 mja een zip is zo lief en klein en dan met 20+ pk's is ie helemaal lief :love: Ik zie ut wel joh , als ik een mooi prijsje voor me runnert kan krijgen gaat ie weg , anders niet
mja een zip is zo lief en klein en dan met 20+ pk's is ie helemaal lief :love: Ik zie ut wel joh , als ik een mooi prijsje voor me runnert kan krijgen gaat ie weg , anders niet
B Bart.T@zipsp Twins Tuned 25 July 2004 #106 idd, iedereen neemt ineens zipjes? :S nie meer echt orgineel magoed, blijven leuke dingetjes en je wou je kappen weer gaan spuiten :? of weet je nie wa je wilt? :S maja succes igg....
idd, iedereen neemt ineens zipjes? :S nie meer echt orgineel magoed, blijven leuke dingetjes en je wou je kappen weer gaan spuiten :? of weet je nie wa je wilt? :S maja succes igg....
T teun Banned 25 July 2004 #107 je was zeker gelijk verliefd toen je die mooie zip sp zag kleine zip bende in Spijk
Titus Mooiboii 25 July 2004 #108 robert, koop gewoon een zip sp 2000 man, die dingen zijn echt te bruut:W*D
Ald Doe slim! 25 July 2004 #109 Ntt met nrg mc2 kappen das pas koel, neej joh zip is wel ownend hopelijk word dat dan wat ipv zo runner das nix natuurlijk 8P
Ntt met nrg mc2 kappen das pas koel, neej joh zip is wel ownend hopelijk word dat dan wat ipv zo runner das nix natuurlijk 8P
Robert Superrrjoden! 25 July 2004 #112 http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?threadid=68483
Ruben De Generaal 25 July 2004 #119 HasjSNAke said: Dan maakt ie nog enigzins kans :+ Click to expand... Mit welchem moped ?