Project : r0bert's MHR Speed 2004 Runner

Status
Not open for further replies.
het blijft maar stil verder over de runner he?? al gebankt?
en niet zeiken over die kleuren, gewoon malossi kleuren erop, 't ding heeft een complete malossi setup dus waarom de kleuren ook niet?
maar ik zie liever zo'n lijn die naar de 21 pk+ gaat.....waneer robert?
 
Mja dan heb ik wel de echte fluor shizzle 8)
Als ik in gekke bui ben doe ik ut , moet iemand hebben met kleine scooter die ook die combo wilt , dan zijn van elke kleur 1 bus genoeg :p
 
maarree als je nou dan bij elkaar voor die 3 kleuren 360 kwijt ben ken je dan niet beter gaan denken over zo malossi verfset :p die was bij kees tijdje terug ook zoiets, heb je wel de shizzle denx +ralf+
 
Je hoeft die verf toch niet per liter te kopen , voor die paar kappen heb je never een liter per kleur nodig.Ookal dekt fluo minder goed als donkere lakken, je hebt van elke kleur denk ik rond de 200ml nodig.
 
De kleinste blikken zijn 1 liter dus vandaar..
Mja dan verkoop ik eventueel die bussen wel door want je kan makkelijk nog een scooter ermee onder kladderen :)
 
Mja je zit met de 3 verschillende kleuren , 3 kleuren heb je dus nodig.
Kleinste blik is 1 liter , dus je heb gelijk al 3 liter.
Mja dan maar handeltje beginnen :p
 
Misschien kan je een dealtje maken met iemand anders die de kleur ook nodig heeft.. Pronk misschien :? Of die gozer van XZ-tuning met die 20+ PK Zip, die wou hem dacht ik ook in Malossi kleuren laten spuiten ;)
 
dude , dit zijn fluor kleuren dus niet elke autospuiter heeft die gewoon liggen.
Ik ga 11 september een weekje naar Turkey en dan breng ik me kappen naar de spuiter zodat ze klaar zijn als ik terug kom 8)
 
dus je gaat tog voor de originele kleuren?? mooi, word wat!
uber runner ;) (is runner zoiezo)
 
kom er net achter dat 11 september nog wel ff duurt, omdat ik wacht op 18 september ;)
ik ken het ook niet vaak genoeg zeggen trouwens, robert je hebt nu genoeg vrije tijd, ZET DAT DING OP DE BANK! (nee niet in de huiskamer)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top