Project: Puch Zip AC

Status
Not open for further replies.
Zonde om een zip met een techniknots te zien staan :'(

Verder niets verkeerds over je scoot , noch toekomstplannen , maar echt projectwaardig vind ik het niet.
 
Hej als jullie nou niks zinnigs te melden hebben hou dan gewoon je mond dicht. wat moet moet er dan aan een scooter zijn/gebeuren om hem volgens jullie project waardig te laten zijn??

die technigas licht er onder omdat er geen uitlaat bij zat en ik er 1 nodig had. volgende week ga ik op nieuw spuiten en dan komen er weer nieuwe foto's.
 
Originally posted by Ivo_Mavo
Hej als jullie nou niks zinnigs te melden hebben hou dan gewoon je mond dicht.

he,

rustig maar joh:)laat ze lekker lullen:Pik vind het altijd wel grappig weer projectjes te zien.....en project waardig pffff volgens de meeste moet je echt mhr en evo hebben voordat je een project hebt:?maja suc6 met spuiten..en dan zal je vast wel goede/leuek reacties krijgen.Mijn project was eerst ook geen drol waard:?maar later toen het beetje op ging schieten kreeg ik normale reacties....

greetz rutger
 
Mja het idee dat ik krijg bij deze scooter is: Kappen eraf, spuiten, kappen erop... Dat vind ik geen project.

Ik heb trouwens eventueel nog een duo-zadel voor je, zit alleen geen slot meer op.
 
Het is projectwaardig als er wel wat dingen aan veranderd zijn, hier zit alleen een ander pijpje onder. Maar misschien komt het nog...:)
 
ivo-mavo.

hmm, als je niet eens weet dat dit geen project is dan schat ik de kans de dat je de mavo met succes zal afmaken heel erg klein.
 
Originally posted by Go0s
Back on topic, en geen geflame meer :|

Daar ga jij nog steeds niet over :|

------------------------------------------------------------------------

Maar goed, nog veel werkt te doen zie ik aan je zipje.. ben benieuwd.
 
Originally posted by Babyblauwe-zip
waar gaat dit over hee'
laat hem lekker ze scooter op het internet zetten en geef hem een kans!

dat doet hij dan maar op scooterbase. ik vind het knudde.
mijn project werd erom geclosed, omdat ik geen pics had en men geen vertrouwen had in het project. :|
 
Mjah andatura heeft gelijk, ik vind dit net zo weinig een project als zijn beta :p Het is wel een beetje met 2 maten meten dit.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top