Project: Puch Zip AC

Status
Not open for further replies.

Ivo_Mavo

Well-Known Member
Ik heb zaterdag 16 Augustus een Puch Zip AC gekocht. deze liep niet.

Ik heb um die zelfde middag nog helemaal gestript.

In middels heb ik um samen met Go0s weer aan de gang gekregen. het enige probleem nu is dat hij niet volgas kan rijden. waarschijnlijk ligt dat aan de vertanding. hij houd namenlijk ontiegelijk in. :?.

Nu ben ik nog op zoek naar een uitlaat (standaart of terugloop) en naar een Duo Zadel.

Foto's komen nog :D
 
Advertisement - register to remove this

Jup, hij gaat nog niet echt hard :p

Resize die foto's maar ff, en maak maar een lycos accountje aan :)
 
FOTO's

Hier zijn de foto's

Zo was ie toen ik um had op gehaald
DSC00243.JPG


Gestript
DSC00251.JPG

DSC00253.JPG

DSC00254.JPG


Kappen zijn allemaal nog goed op 1 klijn scheurtje na, maar dat valt wel te fixen
DSC00255.JPG


s-avonds nog ff de cilinder er afgehaald die er nog perfect uitzag
Dsc00256.jpg
 
Last edited:
Originally posted by DNA-Menno
Wat zijn de plannen?
Wordt het nog projectwaardig?

Ja, er gaat nog van alles gebeuren, spuiten, wat pret spul eronder en helemaal afstellen :) Maar dat zal Ivo zelf wel een keer allemaal vertellen :)
 
hey is nog niet echt een project.
maar mijn vraag is hoe komen jullie allemaal aan een project scooter zoals deze.
heb je er nog een pm me
 
Project scooter :D

Als je zo iets wilt moet je gewoon regelmatig op marktplaats (schade brommers/scooters) kijken of 2dehands.nl ofzo.

Plannen voor m'n zip zijn als volgt:

Ik ga hem denk ik voor een gedeelte op nieuw spuiten waaronder alle groene onderdelen. (weet alleen nog niet welke kleur) er moet motorisch nog wat aan gebeuren zoals de vertanding moet na gekeken worden, er moet nog een nieuwe 2dehands uitlaat onder. en ik zit er over te denken om kwa verlichting ook nog het 1 en het ander aan te passen. bijvoorbeeld neon licht er onder. mischien ga ik er een stereo in plaatsen omdat m'n helm toch niet in de buddy bak past (k heb een te grote kop 8P)

maar ik moet nog ff uitzoeken hoe lang ik dan met m'n accu doe :D

Meer pics volgen snel!!!
 
Update-je! Ik heb een paar dagen een nieuwe 2dehands uitlaatje gekocht. het is een Technigas Next. Veel mensen zeggen dat het geen goede of slecht uitlaat is. maar hij bevalt mij wel!

Dsc00259.jpg


Ik ga als het goed is morge beginne met spuiten. de kleur word wit met oranje.
 
Het spuiten was niet zo'n suc6 de eerste keer. Go0s heeft al mijn en zijn groene kappen met de compressor wit gespoten maar er komen allemaal rare vlekken op. dus dat word opnieuw schuren en spuiten :(. Jammer maar helaas
 
Je haalt dus een 'projectzip' Om vervolgens er een Tecnigas onder te gooien? Bij een projectzip horen natuurlijk ook snelle onderdeeltjes imo :W
 
Waarom moet er bij een project altijd een vlammende setup onder :? Check mijn Zip project, die is (nog) _helemaal_ std... :p ;)

edit, url.
 
Last edited:
mijne heeft ook nog geen snelle setup..:rolleyes:
maar hij's wel een project.. al valt er nog veel aan te doen..:)
 
och laat ze toch lekker , paar extra ac zipjes zijn altijd welkom . :)
en maak er es ff wat koelieus van zodat we kunnen kwijlen achter de pc!

groeten..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top