Mark H XXX-DSTC-MEMBER-XXX 25 August 2004 #21 ben blij dat ik alemaal goeie reacties krijg bedankt alemaal.
Jelle RV Well-Known Member 25 August 2004 #22 rotterende inlaat misschien een idee? valt veel vermogen uit te halen....
Marcel флоп т мг е)) 25 August 2004 #23 Speeddrake said: thnx dat gaat wel lukken. heeft er misschien iemand wat webspace voor mij?voor wat fotos te plaatsen Click to expand... jow, foto`s kun je kwijt op www.imageshack.us.. ik vraag me af wat je nou weer voor smul foto`s hebt :~
Speeddrake said: thnx dat gaat wel lukken. heeft er misschien iemand wat webspace voor mij?voor wat fotos te plaatsen Click to expand... jow, foto`s kun je kwijt op www.imageshack.us.. ik vraag me af wat je nou weer voor smul foto`s hebt :~
twistednrg Banned 25 August 2004 #24 Ej dennis! jij ook project page? sinds when heb je speedfight? je bent tog die kerol van die speed ake? Mja veel suc6 m8 :* Groetjes Sjoe (jonge waar je veel mee gepraat hebt @ msn)
Ej dennis! jij ook project page? sinds when heb je speedfight? je bent tog die kerol van die speed ake? Mja veel suc6 m8 :* Groetjes Sjoe (jonge waar je veel mee gepraat hebt @ msn)
Marcel флоп т мг е)) 25 August 2004 #26 twistednrg said: sinds when heb je speedfight? Click to expand... * ahum * Hey luitjes Ik post deze project page voor en vriend van mij.
twistednrg said: sinds when heb je speedfight? Click to expand... * ahum * Hey luitjes Ik post deze project page voor en vriend van mij.
Speeddrake MHR speed 7T Owner 25 August 2004 #27 Marcel-NRG said: jow, foto`s kun je kwijt op www.imageshack.us.. ik vraag me af wat je nou weer voor smul foto`s hebt :~ Click to expand... hey thnx man, heb er wat fotos bij gedaan
Marcel-NRG said: jow, foto`s kun je kwijt op www.imageshack.us.. ik vraag me af wat je nou weer voor smul foto`s hebt :~ Click to expand... hey thnx man, heb er wat fotos bij gedaan
Mark H XXX-DSTC-MEMBER-XXX 26 August 2004 #28 die speedfight is niet van dennis aka speeddrake maar van mij hij zet hem erop voor mij omdat ik er haast geen tijd voor heb veelste druk leven
die speedfight is niet van dennis aka speeddrake maar van mij hij zet hem erop voor mij omdat ik er haast geen tijd voor heb veelste druk leven
Speeddrake MHR speed 7T Owner 7 September 2004 #29 Wegens omstandigheden en te weinig tijd van Mark H is het project gestopt. Ik heb de onderdelen overgenomen en de scooter gaat origineel de verkoop in. Greetz Dennis
Wegens omstandigheden en te weinig tijd van Mark H is het project gestopt. Ik heb de onderdelen overgenomen en de scooter gaat origineel de verkoop in. Greetz Dennis