This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

ProJect: NeoRoX

Deze is gewoon super...
Polyester werk is mooi, combinatie van de kappen is geslaagd en de kleuren zijn gewoon master...
 
Heel er mooi, alleen beter spuiten ze volgende x de onderkant van je achterspatbord mee en de onderkant van je buddybak, voor de rest allemaal erg orgineel en uber mooi gedaan.
Bjorn...
 
Vette kleuren combo 8)
alleen zou wel voor een anderen achterveer gaan, vind dat deze niet erbij staat.

suc6 verder
 
Het resultaat is echt ubermooi!

De velgen ging je toch zwartchroom laten spuiten? Dit zou zeer bruut staan.

Achterveer mag van mij gewoon blijven, springt er mooi uit en versterkt het 'cocktail' effect.
 
Zadel wordt geel denk Incl me naam er in NeoRoX maar dan in tribal 2 text

Me velgen zit ik nog tedenken of geel of wat anders
Me achterspat bordje spuit ikzelf wel bij

Verder bedankt voor jullie reactie
De gene die hem willen zien @ lelystad 2005 is ie er + de custumshow gaat ie in .

Wil nog ander stuurtje die nog met naar voren staat
Komt aeroxvoorvork
Kartbox heb ik binnen van jeroen (K)

Scooter komt op volgende manier boven

Scooter staat normaal bij maatje in de loods @ tijdens het bewerken van de kappen bevoorbeeld
Als me scoot terug naar huis gaat dan haal ik kappen er af en dat is echt 5min werk
Dan pakt 1 man hem bij voor wiel en ander bij achter wiel en hoppa tilt hem zo naar boven
Als ik naar lely ga dan zelfde verhaal kappen er af naar benenden en in loods kappen er op , en volgende dag lelystad
is ff werk maar werk goed en hij staat mij hier goed , stinkt niet , alles is voledig nieuw

wat ik nu nog moet doen is ,
Frame spuiten / coaten
SUb wordt aangepast voor 28mm
Kartbox plaatsen ,
Zadel ,laten bekleden ( iemand adress ?> )
Velgen een kleurtje geven
SNelgas ff fixen deze is echt waardeloos
Stalen remleiding voor monteren en me radje

Daarna naar maatje van me @ testbank
 
Last edited:
ben ik de enigste die je paint niet mooi vind?

niet afkrakend bedoelt hoor zit heel veel werk in zie ik al maar niet mijn smaak die kleur rest is wel uber