ProJect: NeoRoX

gozer,complimeneten !
het is cker een topper deze combi,kost wat tijd maar dan heb je ook cker wat !

ben benieuwd na de spuit,suc6 verder en spreek je wel weer op msn

mzls robB
 
neo´s maffia said:
te chille neo´s haha en iedereen in mijn mijn buurt me uitlachen, toen ik zei dat ik een neo´s kreeg (mijne ziet er niet onaardig uit hoor, daar niet van) neo´s is een wijfen scoot, bleven ze maar zeggen...... maar als ze die van jou zien, jij geeft neo´s wel een andere naam (en look ;) )
suc6 verder met je project
keep op the good work

greetz dami
Thnx kerel en tjah wat je zelf al zegt , neos een wijven scooter , dus ik heb hem ff onder handen genomen , en als ik 40 euro p uur zou rekenen en dan al de uren tellen die er in zittuh , dan had je beste auto kunne halen denk :P
 
ik denk dat dat het wel waard is ;)
maar wanneer verdien je nou 40 per uur dan? als boekhouder of iets dergelijks mischien :P:P
maar goed

damzz, kan niet w8en tot hij naar de spuiter gaat, en er weer nieuwe foto´s komen

greetz dami
 
Last edited:
BastenJ zegt Wannebee ;).... (toch Melvin)

Neej jongens eerlijk is eerlijk, hij heeft misschien wel wat afgekeken maar ja wat wil je als dat de enige optie is zo ongeveer. Het is jammer dat jullie die foto's nu pas zien, want we begonnen er ongeveer gelijktijdig mee. Ik zal binnenkort ook voor mijn scooter een nieuwe project site aanmaken zodat jullie zien dat het toch beide andere scooters zijn.

En Melvin ik ben er van overtuigd dat het er zeer speciaal uit komt te zien uiteindelijk. Dit is nu eens echt een extreem make over....

De groeten
 
Razma said:
er mogen geen onderdelen verkocht worden zonder toestemming van de organisatie.
Lees de huisregels :)

verder leuk project.. maar euh het is 'tunen' hoor, geen 'tunnen'
je liegt :P nu mag het wel

www.brakingparts.nl zal tijdens lelystad onderdelen verkopen van remmen
Denk aan leidingen( stale ) van braking ,
banjo,s
schijven
olie van het merk agip enz enz
specailen prijzen specail voor de meeting lelystad
Ook bij de stand zal mij scooter bewonderbaar zijn als je er maar af blijf :)
 
Hijs gespoten :D Morgen zowiezo een foto totaal in elkaar
velgen moeten nog gedaan en stuurtje verandere en nog meer kleine gein

Foto komt er aan en zal in eerst post komen
 
doe ik het voor je :# :

mel1.jpg


ziet er lekker uit boi :~
 
Back
Top