ProJect: NeoRoX

GRUWELIJKE VOORKAP 8P echt zot! maar dat volledig dichtgewerkte binnenkant lijkt me echt niet zo makkelijk te monteren en demonteren hoor :X


hoeveel kost zo een braking eigenlijk weet ik hoeveel geld ik +/- extra moet meenemen @ LELYSTAD 2005 :o :P :#
 
Last edited:
Zeer vet deze neo's :W ik had em al eens op een ander forum gezien, en fijn dat je het ook op dit forum neer zet :P
Kben zeer benieuwd hoe het zal uitpakken met je nieuwe kleur e.d. Succes iig :W

Greeetz
 
Thnx mensen :D Lelystad kom ik 100 % ook al is ie niet af maar dat betwijfel ik,

Me achterkap heb ik klein dingetje in gevonden wat ff gefixt moet worden waar zeg ik lekker niet :P
Dat is gewoon puur uit de zaak dat ik strax niet scheuren krijg want die kap is echt heel stevig in elkaar gezet

EN misschien vinden sommige mensen hem niet super de super maar apart is ie :P

su6 met jullie porjecten

En mr fire add me ff sod_darksky@hotmail.com
 
zo brute neos :D. Hmm Die voorkap van Aerox is heel netjes verwerk.t Maar ga je het als totaal kap er elke x afhalen of ga je de kapen nog op 1 of andere manier slicen?
 
6 januari zou die naar spuiter gaan deze ga ik verzettuh om precies tezijn een weekje
Dit omdat ik bij v/dkruijs iets besteld heb en nog niet binnen is en dat heb ik nodig voor de spuiter :(
 
13 januari gaat ie naar de spuiter

Kappen zijn zo goed als klaar de grote kap @ achter heb nog 1 dag nodig voor de afwerking
Kleur en style @ spuiten is al bekend
Hier later meer info over
Verder gaat me socot weer naar huis als de kappen naar de spuiter gaan
 
BurN said:
Ik denk Basten J - voor de rest mooi ding...
Waarom denk jij bastenj ik lijk niet op hem hoor ken hem toevallig :)
Ken hem toevallig omdat ie in de buurt woont bij me met ze nerox

Lijkt er totaal niet op , ongeachte voorkant :)
 
te chille neo´s haha en iedereen in mijn mijn buurt me uitlachen, toen ik zei dat ik een neo´s kreeg (mijne ziet er niet onaardig uit hoor, daar niet van) neo´s is een wijfen scoot, bleven ze maar zeggen...... maar als ze die van jou zien, jij geeft neo´s wel een andere naam (en look ;) )
suc6 verder met je project
keep op the good work

greetz dami
 
Back
Top