Project Lc Ice <--

Status
Not open for further replies.
henkhuizz said:
ziet er leuk uit, beter polijst je je frame :)

beejtuh van het goede:P zat er ook aan te denken om mijn frame chroom te laten spuiten..maar ik vraag wel aan mm coating hoeveel dat kost.. zou een optie zijn

Prestaties zouden mij niets uitmaken, die uitlaat ziet er echt te vet uit.
Ik zou hem voor de looks kopen :p

btw, voetplaat monteer je? laat je dat daaronder (framepje) dus zitten?
ik zou het eraf halen, er 2 mooien voetsteun regelen.

Succes!
Tinne..

jaa idd..Maar stel dat ik hem verkoop of wegdoe is hij minder waard en dat vind ik best zonde...alles komt er nog op ik ben nu bezig met uiterklijk dus moet goed komen,

Duidelijk... Origineel zijn ze idd wat makkelijk kwijt te raken, zoniet voor wat meer geld.

Tinne..

hij wordt tog niet geel met paars he?want anders gaat ie lijke op die ene uit de scootin tijdje trug.

mja moet toegeve
hij is oooooooooooooooeeeeeeeeeeeeer vet

lazywhiterider said:
hij wordt tog niet geel met paars he?want anders gaat ie lijke op die ene uit de scootin tijdje trug.

mja moet toegeve
hij is oooooooooooooooeeeeeeeeeeeeer vet

:+ daar gaat die heus niet op lijken hoor :) ....

mooie pijp *D

haha neej ik heb al een mooi kleurtje inged8te..(ik ben kieskeurig):P soms dat soms dit..ik vind die kleur donkder metallic groen ook wel mooi yaguar aerox zeg maar..

na een klein updateje..1 maart

aangezien ik bijna mijn ice weghadgedaan omdat ik geen vervoer etc enzo had..heb ik ene tomos voor vervoer nu..dus komt goed uit kan weer verder met de ice..ben al een stuk verder met de ice..ondertussen..heb geen digicam..dus moet weer aan iemand vragen maar we hebben ondertussen wel gesleuteld aan de beta van vinny.. en die rijd dus en hebben leuk gevlamd een paar dagen we hebben ook filmpjes kunnen maken maar weet noet hoe je filmpjes hier moet plaatsen? kan iemand mij dat ff uitleggen?

hier mooie foto van mij op de beta van vincent

maar ff over mijn ice..

mijn blok is ondertussen ook weer uitmekaar geweest en zit nu vandag 1 maart inmekaar omdat het sneeuwde en had niks te doen..
had vorige week ook ene vl11 nieuwe gekocht..de kleppen van de voirge membraam waren zeeer gaar kleppen stonden gewoon 2 mm open

deze week ff wat inkope doen

Mhr speed rep 70 / Metrakit prorace 2 iets in die richting
25 mm mhr recht
Twin air filter

+ ga nog nieuwe carters halen die samen worden getuned met de speed cilinder dan gaat blokkie weer inmekaar en dan gaat het uiterlijk gebeuren

-kappen worden YAGUAR groen gespoten
-Runner velgen worden Wit gecoat
-Ice tekens op de voetenplank worden bewerkt met traanplaat
-En frame word ook wit gecoat (dit duurt nog wel ff )

kleine update..niet veel bijzonders maar beter dan niks:)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back