PolyNikes[DNA]
Well-Known Member
kan iemand mij uitleggen wat glas parelen inhoud en wat het resultaat word ? is het vergelijkbaar met verchroomen ?
PM??PolyNikes[DNA] said:kan iemand mij uitleggen wat glas parelen inhoud en wat het resultaat word ? is het vergelijkbaar met verchroomen ?
Bas@ICE said:Ik ben nu 2 jaar met scooters bezig en ik heb maar 4 maanden iets rijdends gehad ofzo.
Kuit@NRG said:komt goed bas gewoon als je iets in de maand overhoud koop je weer een dingetje
net als ik doe alleen gaat het bij mij iets sneller ook niet veel maarja
Zo ik krijg er wel spijt van dat je ik vertelde over m'n eerste rijles zaterdag.... Jaloers? -:-Bas@ICE said:Mja ben nu beetje aan het sparen om aan rijlessen te gaan beginnen over enkele maandjes , dan nog een laptop voor nieuwe schooljaar...en steeds een dingetje gaat niet opschieten want dan ben ik in November nog niet compleet... :X
Moet echt bijna alles nog.
Maargoed dit is geen klaag en steun topic over mijn financiele zaken , gaat jullie niks aan + dat het een scooterforum is
Een scooter is nou niet meteen een primaire levensbehoefte dus zo erg is het allemaal ook weer niet , jammer dat wel.
Pchroevendraaier p0wah bedoel je? :+PetriK said:yup...idee 2 is zeker vet...zeker als je het vanaf het punt van de laatste foto bekijkt ...en wat een achterveer tuning 8P