ICE LC Project

komt goed bas gewoon als je iets in de maand overhoud koop je weer een dingetje
net als ik doe alleen gaat het bij mij iets sneller ook niet veel maarja :)

Bas@ICE said:
Ik ben nu 2 jaar met scooters bezig en ik heb maar 4 maanden iets rijdends gehad ofzo.

Joh :W Same here, ik zit nu maar een jaartje met scooters te knutselen maar ik had mn runner nog niet eens 2 maanden in totaal lopend gehouden, toen ik em eindelijk lopend had, gingie weg :P maar ksnap dus wel wat je bedoelt enzo :) Hopelijk ben je er wel op lely, is dat ding eindelijk een keertje te bewonderen voor buitenstaanders in de openlucht 8)

Kuit@NRG said:
komt goed bas gewoon als je iets in de maand overhoud koop je weer een dingetje
net als ik doe alleen gaat het bij mij iets sneller ook niet veel maarja :)

Mja ben nu beetje aan het sparen om aan rijlessen te gaan beginnen over enkele maandjes , dan nog een laptop voor nieuwe schooljaar...en steeds een dingetje gaat niet opschieten want dan ben ik in November nog niet compleet... :X

Moet echt bijna alles nog.

Maargoed dit is geen klaag en steun topic over mijn financiele zaken , gaat jullie niks aan + dat het een scooterforum is :rolleyes:
Een scooter is nou niet meteen een primaire levensbehoefte dus zo erg is het allemaal ook weer niet ;) , jammer dat wel.

Komt wel goed Bas ;), niet iedereen heeft geld genoeg :)
Maja ontopic verder erg chille scoot en veel suc6 verder hopelijk zie ik je bij Lely en kunne we ffe prate :)....

Bas@ICE said:
Mja ben nu beetje aan het sparen om aan rijlessen te gaan beginnen over enkele maandjes , dan nog een laptop voor nieuwe schooljaar...en steeds een dingetje gaat niet opschieten want dan ben ik in November nog niet compleet... :X

Moet echt bijna alles nog.

Maargoed dit is geen klaag en steun topic over mijn financiele zaken , gaat jullie niks aan + dat het een scooterforum is :rolleyes:
Een scooter is nou niet meteen een primaire levensbehoefte dus zo erg is het allemaal ook weer niet ;) , jammer dat wel.
Zo ik krijg er wel spijt van dat je ik vertelde over m'n eerste rijles zaterdag.... Jaloers? -:- :P

Update van niks :P

Vandaag even een alu plaat gekocht , kk duur maarja het moet maar :P , meteen in 2 groffe stukken laten snijden want ik heb 2 ideeen.

Idee 1

Strakke underseat een stuk boven het blok uit..

Zie foto 1.

Idee 2

Underseat helemaal door laten lopen op het frame en dan een uitsnede maken voor het blok.Dan lijkt het dus of het blok er zegmaar uit komt :)

Zie foto 2.

In beide gevallen komt de plaat op het frame geschroeft & de randjes weggeplamuurt.
Idee 2 is wel het vetste alleen ik heb geen gereedschap om alles strak te knippen en weet ik wat allemaal.

Zeker idee 2, zat er laatst aan te denken dat dat zwaar vet zou staan bij een ice :D :W
Komen verder toch geen problemen bij kijken? Neem aan dat je de plaat zowiezo moet zagen?

Die laatste foto doet echt *D serieus Runner velgen staan zo master onder Ice :D
Ik zou gewoon een underseat bouwen, en dan vlak voordat ie bij het blok komt op laten houden zeg maar. Maar dat moet je zelf weten natuurlijk :)

Greeetz

Dick

oh wat een eer dat ik die pijp mag testen :) :P ;)

en ik denk dat het vetst is als je die plaat door laat lopen dat wou ik ook altijd maar bij nrg lukt dat niet :(
en die laatste foto doet ind:)

Back