ICE LC Project

Godver zeg , een mooi flexibel alu plaatje van 100x50cm kost gewoon 25e , morgen eerst even op de oudijzer verzameldingens kijken :|

Nu nog even zoeken waar ik een yamashi as kan halen, dan kan mn blok soon in elkaar met de spullen die ik heb. (Rotor,uitlaat & Cilinder dus :P

Hopelijk red ik de eerste meetings in April ofzo.

Geen update ofzo aangezien er de afgelopen tijd NIETS maar dan ook niets bijgekomen of gedaan is en dat zal ook wel even zo blijven :) Hopelijk red ik lely maar ik reken er niet op :| , was van plan in duitsland een 180cc blok te kopen voor paar 100 , dan heb ik tenminste ooit eens een keer iets rijdends maarja, kan je ook niet meedoen met sprints.

Vandaag wat minibike gevallen gezien en ik moest net nog even een zip ac carter inpakken om te versturen dus voor de grap eens onder de ice gezet met velgjes....

Staat echt heel vet :D , vet laag bij de grond...dus als iemand wil gaan sprinten met zijn ice, prak er een Zip sp vork in of een AC trommel vorkje en een Zip blok eronder

Ziet er nog neit eens zo raar uit ook :D maar runner toch vetter :W

Je had ook gewoon dat 180blokkie voor dr bij kunnen doen opsig :? kun je wel mooi rijden jah :)

Greetz

Voor erbij ? , waarom denk je dat ik hem niet af krijg voor lelystad...gaat alleen maar om geld hoor :P , moet nog alles op Rotor , Uitlaat en Cilinder na...dus ik dacht eraan om dat te verkopen en dan voor 350/400e een 180 blok uit Duitsland te halen.Maarja doe ik niet ,heb je ook weinig aan.

Ik ben nu 2 jaar met scooters bezig en ik heb maar 4 maanden iets rijdends gehad ofzo...dat was die Area, toen begonnen de problemen met gescheurde remklauw ophanging en toen wilde ik sneller...toen heb ik hem helemaal verneukt.Toen heb ik hem weer overnieuw gebouwd met Stage 6 , toen reed hij eindelijk leuk en werd hij gejat....sindsdien heb ik niks rijdends gehad...ja de ICE 2 weekjes ofzo.

Bas@ICE said:
Voor erbij ? , waarom denk je dat ik hem niet af krijg voor lelystad...gaat alleen maar om geld hoor :P , moet nog alles op Rotor , Uitlaat en Cilinder na...dus ik dacht eraan om dat te verkopen en dan voor 350/400e een 180 blok uit Duitsland te halen.Maarja doe ik niet ,heb je ook weinig aan.

Ik ben nu 2 jaar met scooters bezig en ik heb maar 4 maanden iets rijdends gehad ofzo...dat was die Area, toen begonnen de problemen met gescheurde remklauw ophanging en toen wilde ik sneller...toen heb ik hem helemaal verneukt.Toen heb ik hem weer overnieuw gebouwd met Stage 6 , toen reed hij eindelijk leuk en werd hij gejat....sindsdien heb ik niks rijdends gehad...ja de ICE 2 weekjes ofzo.

enof je lol had met je ice toen.. De filmpjes vlogen om je oren van bdb met zn ghostrider actie's :X

Dickozzz said:
Hmm je hebt idd veel shit meegemaakt met die area enzo, hopen dat dit snel mag vlammen :D

Zal nog wel wat maanden duren.
Zat te twijfelen of ik het weg zou doen om aan rijlessen te beginnen maarja , is ook jammer :P

Rolf@Jaguar said:
enof je lol had met je ice toen.. De filmpjes vlogen om je oren van bdb met zn ghostrider actie's :X

:rolleyes: , 1 maar hoor :P

Moet jij zeggen met je complete filmstudio op je stuur toen 8)

:rolleyes: Doorbijten ? , ben niet gefrustreerd ofzo :P
Kan me vrij weinig schelen eigenlijk..ding ligt nog wel best in de schuur...wil heus wel knallen maar je kan niet alles hebben , zijn ergere dingen in de wereld :)

Back