ICE LC Project

Ruben said:
Geen van beide zijn mooi imo. Gewoon eerst open laten of dicht plamuren oid :X

Ik snap er weer niks van :P , tis de bedoeling dat die plaat erop komt , randen aan het frame geplamuurt worden en dan alles in 1x gespoten...Of moet ik volgens jou nu een kuub plamuur en 10 liter verharder bestellen en dan het hele frame volstoppen :P

Tis trouwens niet zo dat ik nu weer volop bezig ga ofzo want rijden duurt toch nog een eeuwigheid.Wil gewoon ff mn frame af hebben en in de spuitplamuur hebben staan.
Anders heb ik al die rommel los liggen overal.

Last edited:
davor_88 said:
ik zou ook voor de 2e gaan, ziet er echt toff uit alleen geeft het geen probleem met je cilinder of heb ik ergens overheen gelezen ?

>>

Idee 2

Underseat helemaal door laten lopen op het frame en dan een uitsnede maken voor het blok.Dan lijkt het dus of het blok er zegmaar uit komt :)

Zie foto 2.

Groffe vorm erin...

Nog bijwerken en buigen enzo zodat hij onder het zadel valt.Op de rand bij het zadel komt een rubberen strip na het spuiten en vastplamuren zodat de rand strak is en mooi afsluit.

Last edited:
Ruben said:
Ik had niet goed gelezen, sorry Bas :). Ik zou net zoals velen zeggen: Idee 2

Heb nu even het eerste idee gemaakt , misschien dat ik deze plaat dan als mal gebruik voor die 2e ,alleen tis kut dat ik niet al het gereedschap heb om die platen mooi te bewerken dus kan niet te lastige dingen doen.Daarom maar simpel, beter dat dan een gaar bewerkte plaat.

Met een gare kniptang , botte zaag, boormachine.. en een gigantische (geleende) slijptol :7 kom je een eind.

toch vreemd bas dat ik ook wel vaak op die ice heb gereden :#

maar je maakt er uiteindelijk toch iets moois van hoop ik voor je ,heb er wel de sterkste vertrouwen in

je ouwe ntt rijdt trouwens nog steeds niet sinds de ruil maar jah dat ligt niet aan mij want ik heb niet geruild :P

Je kunt ook de plaat polijsten als hij af is.. Dan zie je in de weerspiegeling je parts :)
Maar al je projecten heb ik altijd nice gevonden. Maar heb bij deze hoop toch een mooi eindresultaat te zien. Succes verder!

wanksta1 said:
toch vreemd bas dat ik ook wel vaak op die ice heb gereden :#

maar je maakt er uiteindelijk toch iets moois van hoop ik voor je ,heb er wel de sterkste vertrouwen in

je ouwe ntt rijdt trouwens nog steeds niet sinds de ruil maar jah dat ligt niet aan mij want ik heb niet geruild :P

Haha, toen ik dat van die NTT las zat ik te denken, WTF NTT , heb ik die gehad ? :P

Maar klopt ja, dat was natuurlijk voor de ICE , die is toen geruild zonder blok en velgen voor die ICE . NTT heb ik ook nooit afgemaakt :X

F12 AC said:
Je kunt ook de plaat polijsten als hij af is.. Dan zie je in de weerspiegeling je parts :)
Maar al je projecten heb ik altijd nice gevonden. Maar heb bij deze hoop toch een mooi eindresultaat te zien. Succes verder!

Plaat polijsten gaat te overdone worden + dat hij dan niet meer aan het frame kan.

Al mn projecten ? , is nooit wat af gekomen hoor :)
Area (gejat) , NTT geruild voor dit barrel.

Ik denk dat deze ooit wel eens af komt maar dat kan ik niet verzekeren.Zoals ik al 100x heb gezegd , Lelystad 05 red ik niet.Krijg hem dan niet rijdend en gespoten.
Geduld is een schone zaak :rolleyes:

Je vergeet je zip die je ook nog eens had 8P (met area kappen, en alweer vergeten is :P)

maar ben benieuwd hoe het gaat staan met die plaat, nu zie je er weinig van omdat je nog geen contrast ziet door het ontbreken van de lak maar lijkt me een strakke bil worden *D

EmEnEm said:
over die metaalbewerkingsshit mag je best naar mij toe komen hoor :P heb wel voldoende gereedschap, en id 2 is veel mooier! zie je wel langskomen :)suc6!
wtf ga je iedereen hier uitnodigen oid... :|

Bas@ICE said:
Haha, toen ik dat van die NTT las zat ik te denken, WTF NTT , heb ik die gehad ? :P

Maar klopt ja, dat was natuurlijk voor de ICE , die is toen geruild zonder blok en velgen voor die ICE . NTT heb ik ook nooit afgemaakt :X

Wannabee-Fries.. 8P :X

:*

maar k zou gaan voor 2e idee, ben benieuwd hoe dat zal staan.. :)

Beetje bijgebeunt , was 15 min werk met een reusachtige slijptol :P en hij is al lekker strak aan het worden.

Ik laat hem niet helemaal doorlopen, dan wordt de achterkant echt TE plat en dat vind ik niet zo mooi.
Zo is hij mooi in model.Let maar op als de achterveer er aanzit en de velg erop.

Deze week even afmaken en dan plamuren.

Back