This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Project Lc Ice <--

Status
Not open for further replies.
laat je die koplamp unit zo of maak je daar ook nog iets van bij je voorkap voor de rest egt bruut vooral die DPR suc6 ermee !

zeer mooi frees werk , lekker strak afgewerkt, maar vond het mooier met die dunne stukjes dan die groten die je nu hebt, maar dat is mijn smaak.
en pijpje is echt vetjes!!

boosterH2O said:
zeer mooi frees werk , lekker strak afgewerkt, maar vond het mooier met die dunne stukjes dan die groten die je nu hebt, maar dat is mijn smaak.
en pijpje is echt vetjes!!

yooo bedankt..!

btw de dunne stukjes had ik iets te krap gemaakt

Witte_@_SR said:
Yes eerste post?

Die DPR ziet er kk vet uit! En ga je nog andere velgen fixen?

runner velgen
velgen gaan naar MM coating en worden verchroomd alleen ff kijke hoeveel het kost..En anders wordden ze wit gecoat

kappen moet nog veel aan gebeuren dan worden die ook gespoten

vandaag ff ice aangekickt 15 februarie en na pijn in me voet te hebben ging hij lopen

had een stukje in de straat gereden maar de temperatuur SPRONG echt super snel naar de 50 + en liep nog verder op en had de sscooter maar uitgedaan hij liep hoogstationair en mijn rotor staat nog niet lekker en mijn mijn membraam kleppen zijn gaar deze week ff een filmpje maken als alles ook goed loopt...tot zover

ik wil vrijdag proberen bij dijkman op de testbank kijken wat ik uit die gila kan halen heb al een speed cilinder besteld replica dan word opnieuw afstellen en dan gaan we ook op de testbank en ik wil me kappen klaar hebben en mijn frame moet nodig naar de coater

adioz

Status
Not open for further replies.