Proje©t R®²: Beta chrono

Status
Not open for further replies.
JasperdB said:
miss oogt het zo omdat het blok zo achterlijk schuin staat door die lange achterveer ?


en omdat die 8ter kap zo hoog staat maar voor de rest ziet ie er wel vet uit :henko: heb je ook orginele pics van een beta crhono kan me er niks bij voor stellen sorry :? 8)
 
Project RR2 said:
hihi had me oude vermogen ff omgerekend naar koopmans pk's:p maar goed :rolleyes: die kappen vielen mayb dan wel op maar vrij weinig foto's van gemaakt :(

:X nu maar hopen dat je over die 17.2 komt, want dat zou toch moeten lukken met jouw setup? rijd je nou met die c21 of kundo rond?
 
kundo = verkocht rijd idd nu met C21 :)

@ evo beta k zal ff pic zoeke:p

Edit: om ff een ID te geven hoe t er ongeveer uit gezien moet hebben heb k ff scootbase pic gepakt van iemand anders(die ook flink aan t verbouwen was) zitten op de foto rox velgen onder mijn voorvelg is origineel beta, achtervelg is pcies t zelfde origineel...
brommer051.jpg
 
ziet er eg wel vet uit man...vraag me af wat je scoort?
waarom verkoop je hem eigenlijk??? is tog zonde van zown vet sprint dingetje!

latrz
 
Man een autotje kun je altijd nog kopen..
beter houd je em en spaar je ff door voor een autotje erbij :#
 
benk et met marcel eens:p
houd em en spaar nog ff door, doe je gwoon tijdje nx meer aan da ding veranderen.

mjah iig suc6 er verder mee ook met je auto'tje :p
 
ja maar heb ook nog een aerox die k moet onderhouden:p (voor dagelijks gebruik) en dat je altijd nog auto ken rijden is idd waar dat zei k zelf ook eerst, maar als k dan in de waggie van een maat rijdt dan begint t zelf autorijden tog ook wel te kriebelen:p
 
Project RR2 said:
ja maar heb ook nog een aerox die k moet onderhouden:p (voor dagelijks gebruik) en dat je altijd nog auto ken rijden is idd waar dat zei k zelf ook eerst, maar als k dan in de waggie van een maat rijdt dan begint t zelf autorijden tog ook wel te kriebelen:p


Reageer eens even op me PM please..
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top