Probleem na afstellen snelheid

herptile

Mr. Noob
Ik heb enkele dagen geleden mij scooter (Gilera) laten afstellen zodat hij maar 25km/uur rijd (is a klasse)
Nu heb ik er enkele dagen zonder problemen mee gereden tot vanmiddag.
Daarstraks toen ik hem starte en begon te rijden ging hij nog vreselijk traag.(nog geen 5km/uur) en viel hij constant stil van zodra ik de gas loste.

Ik heb de uitlaat erafgehaald en het plaatje dat de garagist er tussen heeft gestoken er terug tussenuit gehaald en nu rijd hij wel weer maar veel te snel terug.

Zou het kunnen dat die van de garage gewoon wat fout gedaan heeft ofzo? zoja dan hoor ik het graag

ps: dit is het stuk dat ik er tussenuit heb gehaald (zat tussen de uitlaat en het verbindingsstukje naar de motor.)
dscn0196ahb8.jpg

my.php
 
Advertisement - register to remove this

Dat is gewoon een uitlaat pakking, lijkt alsof hij hem daar op begrensd heeft. Maar zou gewoon moeten werken in principe.
 
dat is de bedoeling om ermee terug te gaan.
Maar maandag was in België zowat alles gesloten (omdat het dinsdag een feestdag was) en daarom dat ik niet onmiddellijk terug kon gaan.
Vind zoiezo als dat hetgeen is waarmee hij de snelheid heeft afgesteld dat hij vrij veel geld gevraagd heeft. Heeft me 45€ gekost en de brommer een hele dag kwijt. voor dat domme plaatje???
 
Back
Top