Probleem afstellen

Status
Not open for further replies.

woodywood1990

Well-Known Member
heb een yamaha neo's en als ik vol gas geef komt die mooi op toeren maar dan laat ik de gas even los en geef ik weer vol gas komt die niet goed meer op toeren? Wie kan mij hiermee helpen ?




Mvg WoodyWood
 
Advertisement - register to remove this

ja maar had eerst een 17,5mm carb en die heb ik vervangen door een 12mm..was ik even vergeten te zeggen ... als ik sproeier 90,92 erin heb dan blijft die hetzelde doen en nu heb ik 88 is het maar een klein beetje beter geworden..maar dan ook echt een klein beetje..


Dan zal ik morgen wel even een rode drukveer proberen.. heb nu geel namelijk
 
Heb net hetzelfde en wat gaat ie traag terwijl die zuipt voor zot
60 km/h terwijl ie 1/3de van men tank drinkt voor nog geen kilometer rijden zo
 
lichtere rolletjes proberen.

ga gewoon wat dingen proberen... afstel spul is ook niet zo super duur...
 
als ik nog lichtere rolletjes neem dan heeft die overtoeren .. heb al verschillende sproeiers gebrobeerd enzo maar is nog steeds niet weg
 
nou hooguit 1gram lichter .. me bougie kleur weet ik zo niet daar moet ik nog naar kijken maar heb kort geleden een andere carb opgezet en toen was ik bezig met de sproeiers en met 88 loopt die een heel klein beetje beter dan met 90,92,94,96 maar zit niet echt veel verschil in dus denk niet dat het daaraan zal liggen eerlijk gezegt.. ga vanaaf denk ik even met de drukveren kloten.. want heb nog een witte en een rode en dan maar effe kijken wat die dan doet
 
die ene probleem is nu redelijk weg maar nu is het zo als ik weg trek heeft die (vind ik persoonlijk) een beetje te veel toeren en als je 50 rijdt ofso niet meer echt.. wat kan ik daar aan veranderen dat die bij het begin iets minder toeren heeft ? heb nu groene trekveertjes erinzitten.. en weten jullie ook of je met een stage 6 racekoppeling sneller optrekt
 
race koppeling maakt niks uit die toeren in het begin zijn die toeren die die maakt voordat je koppeling pakt tegen je huis.

dus om dat te mindere slappere veertjes.
 
okee.. maar bedoelde als ik er een stage 6 racekoppeling erin zet trekt die dan ook sneller op ?

en wat voor soort trekveertjes moet ik nemen dna ?
 
maar wat zijn dan de voordelen van een race koppeling en nadelen ?
want me koppeling is versleten dus moet ik een andere halen..
wat raden jullie mij aan? heb een gewone 50cc allu cilinder
 
ik zelf heb hebo verstelbare, dit omdat ik melf daar altijd wel goed overhoorde en het een nette koppeling is ;) en nog een normaale prijs nou maakt dat niet uit maar als ie dan nog goed is vink t best.
 
maar wat zijn dan de voordelen van een race koppeling en nadelen ?
want me koppeling is versleten dus moet ik een andere halen..
wat raden jullie mij aan? heb een gewone 50cc allu cilinder

Voordelen heb ik net genoemd, nadeel is alleen de prijs.
Zolang je maar geen flyclutch koopt oid is het altijd goed (deltaclutch, stage6, hebo verstelbaar)
 
dat is dus de enigste voordeel van eeen race koppeling dat die makkelijker is afte stellen ?

dus heeft het ook niet echt veel zin om er 1 te kopen
maar ik dacht zo omdat die dingen lichter zijn enso dat je daardoor wat sneller optrekt maar dat is dus niet waar..zover ik het begrijp hier
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top