This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Private Meeting

IDD , hoop cker dat t red. mooi weer blijft

Mja als t weer er al slecht uitziet enz , dan ga ik in me bedje me kater uitslapen 0?


:W
 
gmuze jij bent het neefje van abel toch? maar jah ik abel en nog iemand gaan daar heen nog vervoer nodig? btw ik rijd op de beta aangezien ik pas gisteren me asje heb dus zip is nog niet klaar (beta ark gaat wel sprinten)
 
Mijn scoot rijdt alleen weet ik nog niet zeker of ik ga sprinten, ben bang om te verliezen , nee dat niet maar de grootste sproeier die ik op moment heb is naar mijn idee eigelijk nog iets te klein
 
Lalalala het word toch wel gezellig.

En Chiel, wat maakt ut nouw uit dat je eventueel verliest ... ??
Is voor de fun toch.
 
Ik zal kijken of ik met de boot kan komen
Kan ik tenminste nog wat zien van het hele gebeuren
 
Originally posted by Speeddrake
Ik kan GVD niet komen, geen vervoer.

Dit vinnik echt jammer.
De mede organisator, Jr. Gotti, zei dat ie jouw wegblaasde. Dit wilde ik graag zien mjah gaat nu dus niet door.

En John kom je wel met de FF dan ?
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Dit vinnik echt jammer.
De mede organisator, Jr. Gotti, zei dat ie jouw wegblaasde. Dit wilde ik graag zien mjah gaat nu dus niet door.

En John kom je wel met de FF dan ?

Lijkt mij dat als John over een boot praat, dat ie dan moet werken....
 
Originally posted by RobS
Lijkt mij dat als John over een boot praat, dat ie dan moet werken....

misschien bedoelde die boot/pont vanaf A'dam ...

Hoe moet ik weten dat ie op een boot werkt. :S
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Dit vinnik echt jammer.
De mede organisator, Jr. Gotti, zei dat ie jouw wegblaasde. Dit wilde ik graag zien mjah gaat nu dus niet door.

En John kom je wel met de FF dan ?

hmzz... ik ben ten eerste geen mede-organisator , ik kom alleen voor de fun , en over Speeddrake , ik zal hem zeer zeker niet wegblazen:| maar zal een zeer goede competitie aan hem hebben.. overigens heb de OSC zelf nix te maken met deze meeting , het is allemaal uit de hand gelopen , ik kom alleen voor het bier wat daar aanwezig is :+ have fun tomorrow:*
 
Het is hier nu bijna gestopt met regenen.. Ik kom gewoon nog maar gaat de Meeting nog wel door..??
 
FF afwachtten hoe t weer word over 3 uur

Mja idd , zal wel hele dag zo blijven :|

Als t niet doorgaat ,moeten we maar een andere datum uitkiezen :?
 
gs-tuning komt ook niet.
beetje nutteloos om zo'n ent te rijden om te genieten van de nederlandse plensbuien.... dat kan thuis ook wel
 
Ik sprak net een meisje uit Rotterdam en daar was het al gestopt met regenen en wat lichter.. Dus als dat nou deze kant op komt
 
Die regen maakt me niet zo veel uit, maar me moeder zij dat er rukwinden van 100 km/h komen en dat is echt kut