Private Meeting

Nja deze meeting is niet echt doorgegaan in verband met regen :'(

Mja we waren met maar met een mannetje of 10+, en met maar 4 scooters en 2 schakels.

Mja was dus te verwachten met dit kutweer.


:+
 
Denk wel een nieuwe datum over een tijdje, mjah daar gaan we wel een nieuw topic voor openen ofsow.

En Rob en Paul nadat jullie wegwaren zijn er nog wat mensen geweest. GMuze, Streetmaster etc

Ut ergste vinnik gewoon nog dat NU de zon schijnt. :(

Mjah volgende keer beter ...
 
was te verwachten he .. maarja boeit niet ,
volgende keer dat er weer een meeting is moet het maar gehouden worden in midden-zomer en als iedereen ze scooter ook een keer een beetje loopt ..

Mazzels Trinkel..
 
tsja, ik was nog ff komen kijken. Jammer van de lage opkomst. Er was wel een leuke derbi die wegtrok met spinnend achterwiel. Maja, volgende x beter...
 
Originally posted by Remon
Ik was der en er was bijna niemand, het was door het weer een beetje een flop geworden, erug jammer:(

een beetje een flop ???? Een hele grote flop zul je bedoelen. :p

Mjah volgende keer beter. (hoop ik)
 
We hebben in ieder geval een leuk ritje naar Zaandam gemaakt.. :p Volgende keer zijn wij ook wel weer van de partij..
 
Jah we hebben geloof ik meer dan 4 bus banen genomen, over de auto weg gereden:D denk dat we meer dan 1000 euro aan boetes zullen hebben gehad als je al die overtredingen optelt van onze route!!!!
 
Originally posted by Remon
Jah we hebben geloof ik meer dan 4 bus banen genomen, over de auto weg gereden:D denk dat we meer dan 1000 euro aan boetes zullen hebben gehad als je al die overtredingen optelt van onze route!!!!

:eek:
 
Back
Top