Private Meeting

Originally posted by Th@ De@LeR
Lalalala het word toch wel gezellig. :)

En Chiel, wat maakt ut nouw uit dat je eventueel verliest ... ??
Is voor de fun toch.

Was ironisch bedoeld omdat ik nog niet zeker ben of ie bovenin niet te arm loopt, maar dat terzijde.
F kijken hoe t weer is om 13u,anders blijf thuis genieten van de regen :(
 
als het niet regent ga ik voor de grap ff heen met PaulPhantoM ,
dus er zijn dan iig 2 scootertjes:p want het ging volgens mij gewoon door als het niet regende .. maja we zien et wel..

Mazzels Trinkel:W
 
Mjah was net pokke weer maar het is nu droog en lichter aan ut worden dus ik w8 het wel ff af hoe het is strax. Als ut een beetje droog blijft ga ik welkijken of me scoot het red die kant op. :p

Magoed, ik zie wel wie er nog komen dan, ook al zullen dat er niet veel zijn vermoed ik. :(
 
mocht je komen , let niet op me brakke afstelling ( gister is membraanplaatje verneukt:'( ) + rotte dop van bougie , maarja ik kom gewoon ff langs:+
 
Originally posted by Jr.Gotti
mocht je komen , let niet op me brakke afstelling ( gister is membraanplaatje verneukt:'( ) + rotte dop van bougie , maarja ik kom gewoon ff langs:+

Vandaar dat dat ding klonk als een gare blauwe buxy :p
 
Als t droog is komen wij gewoon , mja ik geef iedereen gelijk dat je niet komt als je niet in de buurt woont .

Het is hier nu droog (2 km van plek af :p )
 
Jeps en hier (1,5 km van de plek af.:p) ook. Ik ga zo maar douchen. Strax moet ik toch nog heen.

Toch wel vaag, liep vanmorgen om kwart over 5 naar huis en toen was het gewoon strak blauwe lucht. :p
 
Originally posted by PaulPhantoM
Als t droog is komen wij gewoon , mja ik geef iedereen gelijk dat je niet komt als je niet in de buurt woont .

Het is hier nu droog (2 km van plek af :p )

Gaat wouter ook?
 
Ja , wout gaat , miss kan je met hem mee ,dat ie je ophaalt, of met auto mee ofzow.
 
Originally posted by RobS
Gaat wouter ook?

Hij zei vandeweek van wel, mjah zun Team is nog niet ingereden hé. Trouwens ik d8 dat jij gisteren bij uhm was om zun HPI te brengen, heb je ut toen niet gewoon ff stiekuhm tussendoor gevraagd dan? :p

edit/
Paul check tijd. :p
 
Originally posted by Th@ De@LeR
Hij zei vandeweek van wel, mjah zun Team is nog niet ingereden hé. Trouwens ik d8 dat jij gisteren bij uhm was om zun HPI te brengen, heb je ut toen niet gewoon ff stiekuhm tussendoor gevraagd dan? :p

edit/
Paul check tijd. :p

HPI had ie al, alleen rotor moest er nog in, maar toen moesten bouten weer IN de grondplaat verzonken vallen, dus weer wezen aanpassen, en nu zit alles gewoon, maar moet het afgesteld worden.

+ Dat zijn aansluiting Carter/Cilinder lekt

Dus van de week even linker carterdeel van ander blok overzetten zodat dat goed zit, en dan ook meteen carters bewerken
 
Ik hoorde net al van Paul dat ie een goeie gasreactie heeft maar niet harder rijd dan 15 km/h :p

Mjah ik spreek sommige van jullie strax wel, ga nu iig ff douchen aankleden en dat soort sjit. :)
 
Back
Top