Private Meeting

Originally posted by killin ark
was een geintje sorry :*

Ok mjah nouw vooruit dan is het goed. :)


edit/
Lokatie staat nu op de site dus met een routeplannertje zo gevonden. Allemaal ff kijken dus.

Zie jullie op de meeting, Greetz.
 
Last edited:
moet nog fftjes zien te fixen met de haagse mensen of ik kan komen, achterop oid. want runner is definitief niet voor gebruik dan.. :| laat nog wel weten.. grtz
 
Tering , jullie komen helemaal uit Den Haag met scoot >?< :p

Mja hoop dat t wel gezellig word ,ondanks dat sommige niet kunnen met scootie ;) 8)


:W
 
Originally posted by PaulPhantoM
Tering , jullie komen helemaal uit Den Haag met scoot >?< :p

Mja hoop dat t wel gezellig word ,ondanks dat sommige niet kunnen met scootie ;) 8)


:W

You have seen why my friend :D
 
Ik ben er niet op scooter :'( heel triest verlopen allemaal, maar ja shit happens. Ik ben er verder wel.
 
jammer!! Er haken steeds meer vette scooters af... Maar ja, achter elke vette scooter schuilt een scooterliefhebber en die zijn ook cool!!
 
ik kan ook niet komen naja ik kan waarschijnlijk wel komen maar dan moet ik bij een vriend achterop.. die heeft dr70 @ standaard uitlaat
 
Jongens slecht nieuws uit het Haagse kamp aangezien de Runner waarmee ik zou komen nog niet klaar is ( Koopmans doet er al 2 maanden over om de Speed te tunen :? ). Met mijn Zip heeft het ook weinig zin om te komen aangezien die momenteel std rijdt en behoorlijk gaar is:p. Tjarda heeft eindelijk zijn snelle onderdelen op zijn SF2 maar die loopt op de een of andere manier weer niet...*zucht*...het zit allemaal weer lekker meej:|.

Iig nog veel plezier :W
 
Lekker allemaal. :( :|
Mjah als er nu niet meer mensen zeggen, dat ze zonder scoot gaan komen valt ut nog wel meej. Mjah wel jammer van sommie peeps. En Ray waarom zou het geen aangename verassing worden dan ??? (stuur anders ff PM?)

Mjah volgens RTL teletext, wel 60% kans op een buitje, maar ook 10 (!!!) uur zon. Dus dan is ut ws een buitje van 5 minuten en dan weer lekker weer. :D

Ik kom iig met scoot, ookal blaas ik nouw niet echt super mjah.
 
Met regen kom ik zowieso al niet ..
en ja als er steeds meer mensen afhaken ,zijn er straks alsnog 50 man , met maar 10 scooters ofzo.en dan krijgen we weer te horen wat een kutmeeting het was , want er waren helemaal geen scoots ( nee logisch ) .. maja we zien wel hoe het loopt:rolleyes:
 
Originally posted by Jr.Gotti
Met regen kom ik zowieso al niet ..
en ja als er steeds meer mensen afhaken ,zijn er straks alsnog 50 man , met maar 10 scooters ofzo.en dan krijgen we weer te horen wat een kutmeeting het was , want er waren helemaal geen scoots ( nee logisch ) .. maja we zien wel hoe het loopt:rolleyes:

Je hebt gelijk, maar ik denk dat de meeste zich niet laten tegenhouden door 10 druppies regen toch? Of wel ???

Kijk als ut ernstig regent, kan ik niet eens met scoot komen.
Omdat ie dan uitslaat. :p

Dus bij deze de aankondiging, als het erg hard regent of heel lang achter elkaar, dan word de meeting afgelast.
Mjah voorspelling is redelijk goed dus. :D
 
Back
Top