Private Meeting

Ok, zoals al bekend hebben we een nieuwe plaats voor de meeting. Het geheel staat op een site, niet die, die in de PM's stond. Dus ga ik vanavond weer ff iedereen PM-en. 8P

Het is nu definitief ! (De plaats enzo dan dus.)

Verder nog dit:
Mochten mensen willen BBQ-en. Moeten ze dit zelf ff regelen. Alleen lijkt het me niet echt super om op deze plek te gaan BBQ-en. Ik ga denk ik gewoon thuis wat eten.

Verder heb ik Roxio, maar weer in het lijstje gezet. Omdat ik het toch wel lullig vond om uhm er zomaar uit te zodemieteren. (Ookal was is irritant)
 
Het is voor mij ook cker dat ik niet ga komen met zipje:(
Ben gepakt op rollerbank en ik mot voor de rechter komen:(
Hij gaf 1mm gas en toen zat ik al op de 2kw:(
AAARRRGGGGGHHHHHHHHHH!!!!!!!!!

Ik reed er 1 testrondje mee en toen was ik de lul.
 
Mjah PM's zijn verstuurd ...

Iemand die Jim en Sprintzip ff kan contacten ???

Verder mocht iemand nog vragen hebben, PM me dan.
Ook als je nu om de 1 of andere reden geen PM van mij hebt gehad.

edit/
Kut Burnacid dat je niet met scoot komt, mjah nix aan te doen hé.

En Streetmaster, wrom kom je niet met je scootje ???
 
Originally posted by PaulPhantoM
Komen er steeds minder met Scoot :?

Mja ,nix aan te doen :W
das altijd zo, iedereen zegt dat ie komt met scoot, en dan uiteindelijk niet. overmacht enzo, kijk maar naar hellevoetsluis 1
ik kom waarschijnlijk ook niet met me eigen scoot :(, maar ik kom zoiezo wel.
 
Mijn scoot rijd ook lang niet optimaal oor :P

Carb moet nog groter ,binnenrotor en nog andere poelies en ff goed afstellen enz :mad:

Mja boeit niej ,ff leuk sprinten en vergelijken enz :)

GreetZ :W
 
whaaat vette weelys getrokken vandaag... op me fiets :D....maar ben waar schijnlijk nog aan et inrijden dan als ik 500 km moet in rijden voor me lagertjes van me voorwiel,krukas,transmissie me scoot doet vet vaag hij zuigt geen benz. aan als je hem wilt starten maar als je wat benzine in de cil gooit en dan kick doet ie et wel..
 
Originally posted by RobS
Njah als ik geen cdi heb, dan doet de rox geen moer, dus is het zinloos dat hok mee te sjouwen.

Dat zou minder zijn , wil m wel in actie zien :)
 
Originally posted by PaulPhantoM
Dat zou minder zijn , wil m wel in actie zien :)
wat denk je van ikzelf..

Morgen zit overrange en vertanding erin, dan is het motorisch klaar, uiterlijk is ook in ver gevorderd stadium, dus het wachten is op de CDI van PVL

Ben nu aan het mailen met PVL en Kundo, en Anthony van Twins is aan het belle voor me om goedkoper uit te komen dan 226 euro voor een plastik kastje van 4 bij 3 cm :@
 
Back
Top