Private Meeting

Originally posted by Speeddrake
we kunnen op de dag zelf ook wel een lijstje maken toch

Ok deal, moet ik alleen niet vergeten pen en papier mee te nemen. Scheelt mij iig een hoop werk. :)

Jongens ik heb er erg veel zin in !!!
 
BTW Jelmer, jij mag uiteraard ook komen. Kan moeilijk opeens zeggen dat je niet mag komen ofsow. En ik wil tegen jouw sprinten. Kan ik tenminste winnen. (hoop ik ;) )
 
Ik stel me ook beschikbaar met mijn Malossi MHR team :)
Maar ik denk niet dat ik veel mensen eruit zal rijden.
Ik heb nu een team + shot +19mm valstroom en het verbaast mij hoe goed die team + shot het doet.

We zullen zien. Ik heb er ook ERG veel zin in. Nou maar hopen dat het goed weer word en BLIJFT :|

-Burnacid
 
ik moet alleen nog wat regelen voor vervoer, maar daar ben ik mee bezig samen met Gmuze. Ik hoorde alleen net van m'n vriendin dat ik dat weekend met haar weg ben..... Maar ik regel wel dat ik toch kan komen!!
 
Originally posted by Burnacid
Maar hoezo mot je nog vervoer regelen?? Zit je scoot nog nie in elkaar?? :?

Denk je dat het verstandig is met 13,5k over straat te rijden van amstelveen naar ....?
 
Originally posted by Gmuze
Denk je dat het verstandig is met 13,5k over straat te rijden van amstelveen naar ....?

Kan makkelijk toch. :! 8P

En volgens mij gaat het niet om eindsnelheid rijden toch ??? Gewoon 100 of 150 meter sprint ofsow. Tsjah als je binnen die meters je top heb bereikt, ben je goed bezig! 8) (of niet mjah)
 
Malle Neo's, wat is er mis met dat lijstje ???
Zoals, geloof ik op de vorige pagina staat, vraag ik of je ook wil komen. (Mits je je rooie broek aantrekts :p )

Verder nooit reactie op gekregen bij deze dan?? Je hebt iig een PM.

En Jeroen, uitgenodigd is uitgenodigd, dus als je zonder scoot wil komen is het ook best hoorz. :!
 
Back
Top