Private Meeting

Er is een kans dat ik met mijn zip kom maar of ik met die team + shot kom weet ik niet :(. Maar kheb nog een polini giet 70cc stage 2 tuned by HQ en een std uitlaat 17.5 DO:S

-Burnacid
 
Originally posted by Th@ De@LeR
En Streetmaster, wrom kom je niet met je scootje ???

Omdat die @$#!* die m'n subframe gaan maken luie honden zijn en niet een beetje hun best willen doen om 'm af te krijgen voor de meeting! |(
Ik had al alle andere onderdelen op tijd binnen, maja kut gewoon...
Maar gelukkig kan ik bij mijn lieve vriendje Jelmer achterop :-:
 
Gister is me moer op me koppelingshuis er af geschoten (schroefdraad was moe ofzo :?) nu dus een gare koppeling, maar ik koop wel nieuwe segmenten.
Maar ik zit nu zonder vervoer. Zijn er nog mensen die langs Amstelveen kunnen rijden met een plekje in een busje of aanhanger voor een zipje. Ik weet het, ik ben wanhopig. Als er iemand is pm me dan even (K)
 
Originally posted by FoX RaceR
hey vraagje kan ik ook komen naar die meeting ik woon in oostzaan dus is vrij dicht bij voor mij
Laters FoX RaceR

Aal ???? Zojah dan mag je komen. ;) Ws zou je toch wel komen dan.
Ben je niet Aal dan is het vol. :D

Verder als iedereen die 100% zeker met scoot komt. (of verw8 er mee te komen) dat ff zegt, dan zet ik op de 1ste pagina bij het lijstje dat er ff 8ter.
 
lol neej ik ben aal niet maar ik ben menno en wat bedoel je als ik aal niet ben is het vol dus als ik aal wel was moch ik wel komen vaag
laters FoX RaceR
 
Originally posted by FoX RaceR
lol neej ik ben aal niet maar ik ben menno en wat bedoel je als ik aal niet ben is het vol dus als ik aal wel was moch ik wel komen vaag
laters FoX RaceR

Je snapt het wel, want je legt het zelf al uit ...
 
haha....
maar als het al is geweest, posten jullie dan hier ook pics? k zou ook wel een preview willen zien van lelystad dan he...
hoiiiiiii
 
Crazy Menno :p
ook @ forum :P

Anders kom je met Aal mee @ 0too.


GreetZ

-=OSC Glacers=- :+


:W
 
Back
Top