Prestaties Technigas Revolver (update)

Status
Not open for further replies.
Weet iemand of deze uitlaat wat is:


-> Tecnigas Revolver.


Ik zag hem staan bij marktplaats, en laten ook nog bij Jos Dijkman. Prijs weet ik nog niet, maar misschien weet iemand of hji alleen voor je looks is of ook een beetje voor de prestaties? En voor wat voor cilinder hij is. Std?


Alvast bedankt,

Tjeerd

hier de pics:
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

CiRox said:
zou jij als 16 jarige puber niet denken van; Wow, vette shizzle...dikke sound en zelfs nog trekkracht!

wat is er mis met 16 jarige pubers?? ;) niet alle 16 jarige houden van kermis-scooters!

maareh, met zoveel pijpen kan je toch nooit hoge druk krijgen??

8P waarschijnlijk zitten er 9 pijpen voor de sier op, en maar 1tje die ook egt nut heeft
 
Ze werken wel allemaal... Als je kijkt naar het oppervlak van de 6 plekken waar de uitlaatgassen uitkomen zal het niet veel verschillen van een 'gewone' uitlaat. En de druk wordt niet alleen opgebouwd op de plek waar de uitlaatgassen de uitlaat verlaten natuurlijk.
 
heb hem vandaag gezien in emst bij tellegen...
125 kostte ie daar... ik dacht dat het zon lomp ding zou zijn maar ik vond hem toch wel netjes :)
 
tering he wat een lelijk ding :S daar wil je toch niet meer rondrijden :S
maargoed, koop gwoon yasuni r of een reverse of een bidalot s2, weet je cker dat je wat goeds hebt
 
Ik zit er wel aan te denken om hem te kopen. Ik mag mijn scoot zowiezo neit opvoeren en ik vind hem dus echt wel vet (houd van orginaliteit) En hier heeft niemand zo'n pijp. Dus zodra ik geld heb, ga ik er een halen :)
 
gewoon een sito plus verkoopt veel makkelijker

nu krijg je vaak van die bezorgde vaders met o er zit een snelle uitlaat onder kan dat wel met de kentekens die in september komen
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top