Prestaties Technigas Revolver (update)

Status
Not open for further replies.
Weet iemand of deze uitlaat wat is:


-> Tecnigas Revolver.


Ik zag hem staan bij marktplaats, en laten ook nog bij Jos Dijkman. Prijs weet ik nog niet, maar misschien weet iemand of hji alleen voor je looks is of ook een beetje voor de prestaties? En voor wat voor cilinder hij is. Std?


Alvast bedankt,

Tjeerd

hier de pics:
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

niet lullig bedoelt maar "lijkt me" heb ik niets aan. Ik overweeg serieus om deze pijp te kopen. Het gaat me er niet om dat ik iedereen ofzo er uit trek, maar ik bedoel maar is hij makkelijk af te stellen, of is het gewoon een kl*t* pijp net zoals die next?
 
de bocht ziet er niet echt heel boeiend uit..
verder zou je hem uiteraard zelf altijd kunnen proberen, maar durf met bijna 100 % te zeggen dat deze uitlaat niet veel sneller zal zijn dan de next
 
De next is naar mijn weten helemaal geen klote pijp, en is gewoon een goede pijp voor wat je krijgt voor je geld.

Deze pijp verder geen ervaring mee, wat is de prijs ?
 
kost rond 150 pleuros meen ik gezien te hebben... op zich vin ik em wel aardig:) best uniek pijpje, maar voor de prestaties hoef je het niet te doen denk ik... jah DENK ik jah ;) helaas nooit geprobeert dit pijpje
 
melf #50 said:
schijnt anders dat ie het best goed doet...


daarom zei ik ook: ik "DENK" als jij hem hebt geprobeert en hij doet het aardig volgens jou... ik geloof je meteen! heb zelf geen ervaring dus als jij zegt dat hij goed doet dan zal dat best.

heb je dus een uniek pijpje met aardige prestaties :)
 
melf, weet jij wat deze nu het meeste heeft?

Trekkracht of Topsnelheid. Ik weet het het is een kwestie van afstellen normaal, en dan bedoel ik niet rollen ofzo, dat je kan zorgen dat hij harder optrekt.

Maar ze zeggen dat b.v. een next, veel top heb, en een metal (is er jammergenoeg niet meer) veel trekkracht heeft.
Ik weet niet of dit waar is. Maar ik wil op zich een leuke uitlaat die toch wel een beetje trekt.
 
Je gaat toch neit serieus met dat enorme ding rondrijden? :+
Als er iemand achterop zit verbrand is zn rechter poot aan je uitlaat :?

Zou gaver zijn als die pijpen zouden draaien, zoals een echte revolver patroonhouder :p
 
de revolver heeft vooral looks, maar presteert ook goed, kwa top kan je met goed afstellen zo'n 70 echte verw8en minimaal, en kwa trekkracht is hij ook goed, je trekt er idd standaard scooters met gemak uit. Hij is makkelijk af te stellen en kwa monteren ook geen probleem. Deze uitlaat is getest door mij en een vriend. Geen onaardig ding, je behaalt er geen superresultaten mee maar kwa vervanging voor je orginele of als je een snellere uitlaat wilt maar toch niet in de Yasuni R klasse terecht wilt komen is dit een goede pijp.
 
Wij hebben hem kort gemonteerd gehad op een Trophy op minarelli.
Verder nog niets mee gedaan, maar hij klonk en reed erg rustig, geen extreme verschillen met een standaard uitlaat.

Ik ben van plan hem binnenkort met een standaard minarelli LC cylinder op de testbank te gooien.
 
wij hadden hem op een Piaggio LC gemonteerd, was ik vergeten te vermelden, misschien dat er verschillen tussen Piaggio en Minarelli zitten, gezien de reply van $aint...
 
Toch nog ff een vraagje.

Wat is slimmer:

- Technigas Revolver (€ 109,00)
- Gianelli Metal (€ 129,00)
- Yasuni R (€ 95,00) (2e hands)

Dit i.v.m. dat ik mijn scooter (waarschijnlijk) over 2 maanden ga verkopen.
Dus zit ik na te denken om er een metal onder te zetten, om hem makkelijker te verkopen, of denken jullie dat jonge gastjes van 16, graag revolver willen?

Tjeerd
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top