Prestaties Technigas Revolver (update)

Status
Not open for further replies.
Weet iemand of deze uitlaat wat is:


-> Tecnigas Revolver.


Ik zag hem staan bij marktplaats, en laten ook nog bij Jos Dijkman. Prijs weet ik nog niet, maar misschien weet iemand of hji alleen voor je looks is of ook een beetje voor de prestaties? En voor wat voor cilinder hij is. Std?


Alvast bedankt,

Tjeerd

hier de pics:
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

metal is wel lekkere trekkrachtuitlaat...
maar de revolver heeft wel eerder de looks voor enkele 16-jarige...(soms ook niet :+ )

is moeilijk te zeggen, aangezien de ene meer naar uiterlijk opzoek is en de ander eerder naar een betrouwbare goede scooter die ook nog eens lekker optrekt... ;)

ik zou gewoon gaan voor die yasuni R...
ziet er leuk uit...
presteert ook goed..
leuk geluid...
dan heb je voor iedereen wat wils, op diegene na die stnd. willen rijden... ;)
 
CiRox said:
ben je gek... :X
dingen kosten nieuw iets van 400 euro ofzo...8P

dan beter een Sito plus... :)
ja ik zat net te kijken @ easyparts ja... 470 euro :eek:...
Ga voor een sito plus ofzo ja :), nieuw, niet geroest... Geeft de scooter een wat verzorgder uiterlijk :p
 
Ap. said:
:eek:... 1 post eronder gaat hij weer voor de sito plus... :)

jah op vervolg van jouw... omdat je het over een nieuwe stnd. uitlaat had... ;)
ik blijf bij mijn standpunt... de Yasuni R, mits hij niet Te verroest is...8P
 
scoop643 said:
:rolleyes:, volgens mij zijn we keihard ontopic bezig maar ik zal m'n best doen om je Ontopic vraag te beantwoorden:.

"Weet iemand of deze uitlaat wat is".
Ja, hij schijnt wel goed te lopen en nog tamelijk stil te zijn ook.

Kortom, verbeter me niet, ik help je alleen.


@CiRox... het loopt zeker lekkerder, maar zal hij gemakkelijker te verkopen zijn?
 
zou jij als 16 jarige puber niet denken van; Wow, vette shizzle...dikke sound en zelfs nog trekkracht! :+
dat zou kunnen....

maar het kan ook; Kijk pap, mooi scooter he... en hij's nog helemaal stnd. zoals jij dat wilt, koop je em eff voor mij... :X

dus je kan moeilijk inschatten aangezien iedereen anders denkt...
maar tegenwoordig zijn het toch wel de herrie-geilende pubers...
maarja dat is slechts hoe ik erover denk... :)

Scoop; is het mss niet makkelijker voor jouw om de scooter aan te bieden en dan eventueel met een koper te overleggen welke uitlaat hij wil hebben...of dat hij hem zonder uitlaat koopt? dan ben je van dit getwijfel af....
 
hmmm jah dat is ook een idee cirox.
maar heb nu nog geen koper, en weet ook nog niet 100% dat hij over 2 maanden weg gaat. Kan ook 6 maanden zijn. (p.s. komt natuurlijk uiteindelijk wel wat anders voor terug maar dat duurt nog ff)

Maar denk dat ik dan toch voor die metal ga, of zoals jullie ook al zeiden sito +, zien er op zich beide wel std uit.

THNX 2 jullie
 
ik zou voor Yasuni R gaan, is het goedkoopst voor jou en heeft prestaties genoeg, maar als je echt voor looks en originaliteit wilt gaan zou ik revolver doen, dan heb je looks en de revolver zie je nog niet vaak rijden..... geeft hem dus een pluspunt, en is ook niet duur voor jou...
 
Denk dat er maar weinig mensen met die revolver willen rijden, omdat ie gewoon veel te veel opvalt.
Als meneer agent je met dat ding ziet rijden wil hij echt wel even weten wat dat voor raar ding is. En als er dan toevallig een bank in de buurt is, mag je vast en zeker even mee.
Ik zou in ieder geval niet blij zijn met zo een enorm ding op mn scooter.

Koop er geen uitlaat voor. Verkoop hem met de huidige uitlaat, maar trek 100 euro van je vraagprijs af, zijn de meeste veel blijer mee.
 
Stel:

Zoon: Papa, kom we gaan naar die scooter kijken. Hij is nog helemaal standaard :D.
Vader: Ok dat is goed jongen.
-
Vader: Wat is dat voor uitlaat? Die is niet standaard meer. Kom zoon we gaan.
Zoon: Maar papa hij is zo mooi!.
Vader: Komt nix van in. Hij is opgevoerd

Beetje 'erg' overdreven 8P, maar zo zou het kunnen zijn. Ik zou zelf voor de sito plus. Die ziet er gewoon goed uit. Heeft nette prestaties en het lijkt net een standaard uitlaat.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top