This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

powerband evo6

Gmuze

Gabriel is de naam
Kan iemand wat vertellen over waar de powerband van de evo 6 uitlaat ligt? Ik kan er een ruilen tegen me c20, maar weet nog niet of ik het moet doen vandaar.
 
het is maar wat je wilt, geen kabaal of prestaties (het is een feit dat als je hard wilt gaan met je scootdat dat eenmaal herrie maakt), ik heb alleen gehoord dat de nieuw evo versie zker niet onderdoet aan de oudere evo, dus het zou heel goed kunnen dat het leuker loopt dan een c20.
 
Hij zal het zeker beter dan dan een C20... Maar verwacht niet de sound, afwerking en degelijkheid van deze uitlaat...

Qua sound; herrie is vet [RII/Team2000/C20], maar een Polini-uitlaat maakt gewoon een schel teringgeluid... Ik zou hem alleen ruilen als je je C20-demper mag houden
 
Ik vind het geluid echt iets om op af te knappen, eerlijk gezegd... Kijk, vermogen telt, het oog wilt ook wat, maar het oor ook
 
Ontopic: EEN UITLAAT HEEFT GEEN POWERBAND!
Een blok/cilinder/uitlaat/carb combinatie heeft een powerband. Die is voor IEDER blok anders. Jou vraag is geen antwoord op te geven.
Een richtlijn ten opzichte van een c20 zal er wel degelijk zijn, maar om te zeggen dat je 300rpm meer of minder gaat draaien oid is niet echt te doen. Dat ligt er helemaal aan wat voor onderdelen je nog meer hebt.
En ga nou niet een lijstje met je verdere onderdelen geven, want daar kunnen we ook niks mee. Ga uit van ervaringen van anderen of test het, meer kun je er niet van maken.
 
Euh Mol.. elke uitlaat heeft een toerengebied waar die voor gemaakt is en ik wilde weten welk toerengebied dit is (ja ik weet het ik heb powerband geschreven). Ik zet er niet voor niets bij dat ik een c20 heb, ik wil namelijk vergelijkingen horen van mensen die ervaringen hebben met beide uitlaten. Maar het is vrij logisch dat je cilinder en carb ook invloed hebben op je powerband :|. Omdat ik zo weinig over de evo6 heb gehoord wist ik dus niet voor welk toerengebied deze is gemaakt, vandaar de vraag.
 
Elke uitlaat heeft idd een toerengebied, echter zoals jij het zegt is het al 1000x gevraagd en kwamen er telkens foute antwoorden e.d.
Daarom dus mijn reply met GESCHREEUW, zodat het vooral voor de n00bs ook duidelijk word. Zoniet, dan heb ik me best gedaan
Suc6 verder.
 

Het antwoord is simpel: vergelijkbaar met een C20.

En een Yasuni demper past niet op een Evo pijp.
 
Gewoon een keer een dagje uitproberen, hij juw pijp en jij de zijne en dan kijken of jullie allebei nog willen ruilen

De evo zal op de meeste setups wel een stuk harder blazen...
 
ik kan je vertellen dat een evo6 echt niet zon kabaal maakt, tuurlijk maakt het een hard geluid, maar dat doet elke toeren draaiende scooter, als ik jou was had ik hem zeker geruild tegen die yasuni c20.
 
sorry hoor maar misschien ben ik in de war. maar gaat t hier om pia of mina? op mina is de evo pijp (behalve die nieuwste dan) egt niet zo'n goede uitlaat d8 ik zo... iig niet beter dan een C20
 
Tsja, ik weet niet. Ik zou liever een C20 willen want ik heb nu ook EVO pijp (weliswaar geen EVO6) maar dat maakt echt een tyfusherrie, had ik een beetje onderschat. JollyMoto maakt een kabaal, maar daar kwam me carb opeens bovenuit (nu, 24mm zonder filter). Toen zette ik de Evo uitlaat erop en die komt daar nog eens dik bovenuit, kan je nagaan hoeveel meer herrie dat ding geeft.