Ik erger me meer aan hondenstront aan de rand van de stoep enzo, dan een beetje kattenschijt in me tuin. Als jij ALTIJD de drol van je hond opruimt, zeg ik niks, maar doe je dat niet dan vind ik je een oppereikel.
ehh wij hebben een hondenuitlaatroute.
kakt mijn hond in de wijk of in de uitlaatroute op het pad dan word dat netjes opgeruimd mbv een plastic zakje wat ik altijd mee heb.
verder is mijn hond zo opgevoed dat mevrouw te preuts voor woorden is en zal nooit kakken op plekken waar iedereen dr kan zien, en dus duikt ze ver de bosjes in.
het is in dr puppytijd voorgekomen dat ze op de stoep deed, paar keer standje gegeven en poep opgeruimd. doet ze dus niet meer.
honden stinken als ze niet verzorgd worden, je moet ze HEEL VEEL kammen.
de oude ondervacht gaat nml stinken als het gaat broeien.
daarbij heeft het nog met voedsel te maken, vachtsoort, hoevaak ze zwemmen, en geslacht.
katten missen gewoon een natuurlijke vijand in nederland.
poepen in je tuin niet erg?? dan heb je of je tuin geasfalteerd of je tuin intresseert je geen fuck.
en vraag anders je moeder maar als ze weer in een drol grijpt bij het planten van bolletjes.
of ga met 26 graden buiten eens in je tuin liggen.
ik heb een vijver, daar vissen katten vissen uit dus barikadeer ik mn (ouders)tuin zo dermate dat ze er niet meer uit kunnen (de katten)
heb al aantal keer een opgesloten kat in de tuin gehad, die zijn dan helemaal overstuur omdat ze al een X aantal uur vast zitten in een tuin.
zet dan de deur wel even open om hem weg te laten.
ken ook verhalen (en details) vanaf kattenpult via bbgun en schrikdraad naar 220V schok
grts