Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
hier het nieuwe hondje van me oom en tante, net 8 weken oud, hij is zo lekker zacht, net een bolletje wol...

helemaal bek af na al het spelen en rennen
 
[ir]http://members.home.nl/danieldejonge/IXUS%20900Ti/IMG_0086.JPG[/ir]

[ir]http://members.home.nl/danieldejonge/IXUS%20900Ti/IMG_0092.JPG[/ir]
 
Owzo :)

Die kleine kun je zo over meenemen in de jas bijv. :D Echt ideaal. Alleen die grotere is geen beginnen aan, die is zo ADHD dat is niet normaal :D Maar die is ook van mij, dat verklaart ook al weer wat :P
 
:love: mijn lievie :W
[ir]http://xs511.xs.to/xs511/07030/DSC00361.JPG[/ir]

hehe...

eindelijk een echte hond/ huisdier
niet zon kuttenlikker waar je niet mee gezien wilt worden

ik heb een zwarte labrador, ze is wat te klein maar daardoor precies goed.
niemand die gelooft dat ze alweer 5 word, ze lijkt qua formaat 1jaar :P
katten jagen= hobby (alleen helaas bang voor 2 katten)

over katten gesproken:
al die pokke katten, hopelijk houd iedereen hier ze lekker binnen/ in eigen tuin.

dat asosiale gedoe van kakken in de tuin van de buren :r

ik schiet ze nog net niet af, maar kan je verzekeren dat ze niet graag nog een 2de keer in de tuin komen.

schutting loopt bovenin schuin naar binnen, 2 draden erop. komen ze niet 123 overheen.
hadden een gat in de schutting, zit nu antibewortelingsdoek achter(ook meteen de koniveer van de buren weggewerkt)
enige route die ze nog lopen is over de schuur over het afdak van de tuin van de buren rechts naar de buren links
en zelfs dat gaan we binnekort maar eens aanpakken.

MORMELS
 
Ik wilde op mijn kamer ook wat huisdiertjes. Zijn 2 muizen geworden.
Vind het wel leuk om zo naar te kijken en er af en toe is uit te halen.

Thuis hebben me ouders nog een hond rond wandelen.
4g973iu.jpg
 
hehe...

eindelijk een echte hond/ huisdier
niet zon kuttenlikker waar je niet mee gezien wilt worden

ik heb een zwarte labrador, ze is wat te klein maar daardoor precies goed.
niemand die gelooft dat ze alweer 5 word, ze lijkt qua formaat 1jaar :P
katten jagen= hobby (alleen helaas bang voor 2 katten)

over katten gesproken:
al die pokke katten, hopelijk houd iedereen hier ze lekker binnen/ in eigen tuin.

dat asosiale gedoe van kakken in de tuin van de buren :r

ik schiet ze nog net niet af, maar kan je verzekeren dat ze niet graag nog een 2de keer in de tuin komen.

schutting loopt bovenin schuin naar binnen, 2 draden erop. komen ze niet 123 overheen.
hadden een gat in de schutting, zit nu antibewortelingsdoek achter(ook meteen de koniveer van de buren weggewerkt)
enige route die ze nog lopen is over de schuur over het afdak van de tuin van de buren rechts naar de buren links
en zelfs dat gaan we binnekort maar eens aanpakken.

MORMELS

Ik erger me meer aan hondenstront aan de rand van de stoep enzo, dan een beetje kattenschijt in me tuin. Als jij ALTIJD de drol van je hond opruimt, zeg ik niks, maar doe je dat niet dan vind ik je een oppereikel.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top