Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
Kattenstront = goedkoop kunstmest

1 keer per week omschoffelen, niets aan de hand:7



Hondenstront daarentegen, gewoon in de slootkant kan ik me niet aan ergeren, maar midden op de stoep, of op de stoeprand, GEDVERDAMME
 
Idd lekker boeiend schijt in de tuin.. die kat van ons pist en schijt ook in onze tuin.. onder een plant ofzo... scheelt weer kattenbak vullen.
 
Bij de kat van de buren doe ik ook wel eens aan handoplegging hoor.

Kreng gaat altijd op warme motorkap zitten -> krassen. Schijt de hele tuin vol.
En dan dat gejank als je lekker in de tuin zit ofzo.

Honden vind ik wel grappig, maar bij sommige word ik echt onpasselijk van de lucht die ze verspreiden.
 
zbs144.gif


2004072102_Display-35.gif


:rolleyes:
 
Ik erger me meer aan hondenstront aan de rand van de stoep enzo, dan een beetje kattenschijt in me tuin. Als jij ALTIJD de drol van je hond opruimt, zeg ik niks, maar doe je dat niet dan vind ik je een oppereikel.

ehh wij hebben een hondenuitlaatroute.

kakt mijn hond in de wijk of in de uitlaatroute op het pad dan word dat netjes opgeruimd mbv een plastic zakje wat ik altijd mee heb.

verder is mijn hond zo opgevoed dat mevrouw te preuts voor woorden is en zal nooit kakken op plekken waar iedereen dr kan zien, en dus duikt ze ver de bosjes in.

het is in dr puppytijd voorgekomen dat ze op de stoep deed, paar keer standje gegeven en poep opgeruimd. doet ze dus niet meer.

honden stinken als ze niet verzorgd worden, je moet ze HEEL VEEL kammen.
de oude ondervacht gaat nml stinken als het gaat broeien.

daarbij heeft het nog met voedsel te maken, vachtsoort, hoevaak ze zwemmen, en geslacht.


katten missen gewoon een natuurlijke vijand in nederland.
poepen in je tuin niet erg?? dan heb je of je tuin geasfalteerd of je tuin intresseert je geen fuck.
en vraag anders je moeder maar als ze weer in een drol grijpt bij het planten van bolletjes.
of ga met 26 graden buiten eens in je tuin liggen.

ik heb een vijver, daar vissen katten vissen uit dus barikadeer ik mn (ouders)tuin zo dermate dat ze er niet meer uit kunnen (de katten)
heb al aantal keer een opgesloten kat in de tuin gehad, die zijn dan helemaal overstuur omdat ze al een X aantal uur vast zitten in een tuin.
zet dan de deur wel even open om hem weg te laten.

ken ook verhalen (en details) vanaf kattenpult via bbgun en schrikdraad naar 220V schok
grts
 
Last edited:
Weet je wat pas irri is, paardenstront, 1 zo'n beest schijt gvd het hele fietspad vol.

Als je van die kattenkorrels in je tuin gooit, heb je nergens last van, of je spuit ze nat. Dat zijn de beste en vriendelijkste methodes imo.
 
BBgun etc gaat wel wat ver ja tegen katten, ik gooi toch ook geen gebakken spons in de tuin van de buren als de hond z'n kop weer eens niet wil houden.
 
Weet je wat pas irri is, paardenstront, 1 zo'n beest schijt gvd het hele fietspad vol.

Als je van die kattenkorrels in je tuin gooit, heb je nergens last van, of je spuit ze nat. Dat zijn de beste en vriendelijkste methodes imo.

Indd, gewoon emmertje water eroverheen, komen ze neit meer in je tuin en zijn ze hoogstens een beetje nat..


maar met BBguns e.d. dan vind ik je echt dipe triest. K heb al een keer een ventje dat zien doen, oa met vuurwerk. ventje was 16 jaar ofso, dan spoor je toch niet:|

dierenmishandeling mag van mij ook best wat harder aangepakt worden, gewoon een dikke gevangensistraf:)!
 
Jkk triest idd als je weerloze beestjes gaat mishandelen.

Dierenmishandeling mag van mij afgestraft worden met een dikke gevangenisstraf, echt die mensen mogen van mij elke ziekte krijgen die er maar bestaat, kk lui.

Ontopic: Hondje :love: (klikbaar)



 
ik hou wel van dieren over het algemeen, alleen katten heb ik echt nix mee. in begin van onze tuin (veel gras en planten) hadden wij ook heel erg veel last van ze... nat maken, kattezooi, sardine met sambal... al dat zooi werkte niet. toen maar al de planten en zooi eruit en betegeld. sindsdien geen last meer van katten.

ik wil heel graag een hond hebben zo'n rotweiler of pitbull/bulldog lijkt me vet, alleen 't kan mij nooit lang intereseren, dus doe het maar niet...

wij hebben nu cavia's waarvan 1 echt een killer is, bijt je aan gort maar dat vind ik vet :p

en heb ik net mijn 1.60m zoetwateraquarium opgeruimd... plannen zijn er nu om of een 2.20 meter zoutwateraqua (mijn droom) of een zoetwater in dat zelfde maat...

zal pics schieten zodra de bak geleverd is (wordt nu gemaakt) ding is echt HUGE...
 
Een kat neem je als HUISdier , dus niet als STRAATdier.
Dan wil ik er dus geen last van hebben.

En honden die continu blaffen zijn ook irritant , die eigenaren moeten in het begin lekker op een opvoed cursus. Dan luistert het beest ten minste.
 
Een kat neem je als HUISdier , dus niet als STRAATdier.
Dan wil ik er dus geen last van hebben.

En honden die continu blaffen zijn ook irritant , die eigenaren moeten in het begin lekker op een opvoed cursus. Dan luistert het beest ten minste.

Nou probeer jij de kat van m'n vriendin maar binnen te houden dan ;)
Trouwens als je er geen last van wil hebben, kunnen we meer dingen verzinnen...

Een auto is een vervoersmiddel, dan wil ik geen last van die pokke herrie uit die snelle uitlaatjes horen, zelfde als hun radio's, ik hoor me eigen tv niet meer....
Ohja zo ook met die scooters die met een snelle uitlaat s'ochtends vroeg door de buurt scheuren.....

Een een hond op opvoed cursus???
De golden retriever van me ouders, heeft alles gedaan, maar blaft ook heel vaak....
En dat ligt niet aan de opvoeding....
Ikzelf heb een Pittbull, en nooit ergens last van....

Het ligt ook aan de stam van het dier, zit het bij de ouders erin, kun je ervan uitgaan dat de jongen t ook zullen krijgen.......


Trouwens, je zou niet naast mij moeten wonen...
Ik heb slangen, en die zouden kunnen ontsnappen, zodat je daar ook weer last van kan krijgen......


Tja, als je geen last wil hebben van andere zijn dieren, zul je in een pension moeten gaan wonen, waar deze verboden zijn....

Zo simpel is t.....
 
Een kat neem je als HUISdier , dus niet als STRAATdier.
Dan wil ik er dus geen last van hebben.

En honden die continu blaffen zijn ook irritant , die eigenaren moeten in het begin lekker op een opvoed cursus. Dan luistert het beest ten minste.

Ik wil wel van meer dingen geen last hebben, ga ik daar dan ook maar op staan rammen, BBen, slaan etc?

Als je je zo druk maakt over een paar dieren kan je zelf beter een psychiater opzoeken....
 
Indd, kan best begrijpen dat die beesten soms irri zijn met schijten in je tuin oid..

maar wtf er zijn wel ergere dingen....




Btw ook het zeehondenjachtseizoen is weer geopend, daar gaat me bloed ook van koken, kleine zeehondjes doodknuppelen, kklijers!
 
Jkk triest idd als je weerloze beestjes gaat mishandelen.

Dierenmishandeling mag van mij afgestraft worden met een dikke gevangenisstraf, echt die mensen mogen van mij elke ziekte krijgen die er maar bestaat, kk lui.

Ontopic: Hondje :love: (klikbaar)




Die japanse akita's ownen egt de shit. Mn beste vriend heeft er ook een.. egt een wappie beest... en fokking sterk! Hij heeft me gewoon al eens van mn fiets afgetrokken :O Maar desondanks superlief en speels

We hebben zelf 2 Golden retrievers.

één pup genaamd pico:
Lief beest. als je op de grond gaat zitten springt iej zo in je schoot en ligt binnen 2 minuten te slapen. Groeit alleen enorm snel. Ziet er daarom ook achterlijk uit :P Niks klopt aan m.. zn staart sleept over de grond... heeft bijna geen lichaam alleen superlange poten. Superlange oren etc... Maja dat trekt wel weer recht :P

De andere is al 8 jaar oud. Genaamd Aimy (In slecht engels Aai Mij :P) Ook wel bekend als amme, ammpam, dikek deur etc...
hebben we ook al veel bij mee gemaakt:
Op de cursus toen we hem net hadden, moesten ze de volgende opdracht doen aangezien het jachthonden zijn: Ze moesten een dummy-eend gaan zoeken die de baas verstopt had. Op die eend zat een eendengeur zodat hun reuk getest werd. Sommige honden konden hem niet vinden... anderen wel... Die van ons was aan de beurt. We haalden zn riem af en roef! meteen weg.. 10 minute late kwam iej trug met n kapotte eend in zn bek :P Had iej gewoon n egte eend gevonden.

Helaas een paar jaar later gingen we met hem wandelen en liep iej een wei in. Daar heeft hij een stuk vlees gegeten wat onder het rattengif zat. hij heeft 4 dagen aan een infuus gelegen en sindsdien is iej niet meer zow actief. Maar het lijkt wel alsof die puppy een goede toevoeging is aangezien hij veel speelser wordt etc.

Fotos:

@ Fokker bijeenkomst
IMG_0273.JPG

IMG_0281.JPG


Met mijn moeke :P
IMG_0283.JPG


Na een lange wandeling:
IMG_0308.JPG

IMG_0309.JPG


Als k later op mezelf woon wil ik graag:

Een Akita:
Unryu_Unser_Hunde.jpg


Of een Wolfshond:
kk_saarlooswolfshond2.jpg


Of een Golden :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top