Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
Wow mensen die de realiteit te buiten gaan.

Het gros van de mensen hier neemt een kitten , lief en leuk. Totdat ie gaat groeien. Dan vinden ze t niet meer leuk en worden ze naar buiten getrapt.

Die beesten gooien hier iedere keer de vuilnis bak onderste boven en dan kan ik sochtends om 6 uur als ik thuis kom die troep opruimen.

En dan het zielig vinden als hun kat wordt aangereden op een 70km/h weg oid. Nou ik kan je zeggen , ik ga niet in de ankers voor een beest.

En dat honden blaffen weet ik , maar sommige personen willen een hond maar kunnen het beest niet handelen. Hoe vaak ik hier niet woorden heb gehad met een wijf waarvan dat beest wel een uur aan het schreeuwen was.

Dat bedoel ik met irritant.

Beetje jammer dat jullie de realiteit te buiten gaan en in jullie Unreal Tournement wereld stappen.
 
Btw ook het zeehondenjachtseizoen is weer geopend, daar gaat me bloed ook van koken, kleine zeehondjes doodknuppelen, kklijers!

Nou het seizoen wordt aardig verkort aangezien de meeste stropers vastgevroren zitten met hun schip in de wateren van Canada :W
 
Athena, mooi beest man, ziet er goed uit. 2e foto is vet.

mja gezeik telkens over blaffen schijten, ik vind katten en honden allebei echt wel tof, maar erger me net zo aan die dingen :? mijn buurvrouw heeft 3 kalven, genaamd deensche doggen, maar dat lompe mokkel heb ook 2 banen, en die beesten lopen dus in de tuin rond te schijten en zeiken. en gezien die tuin maar 14 mtr2 is stinkt het hier ook een uur in de wind, zulke mensen mag je van mij wegstoppen.
maar een blaffende hond, of een schijtende kat, so bet it.. en het ligt wel degelijk aan de baas van jongs af aan, als je gewoon vanaf het begin boos word wanneer die blaft voor een luchtballon ofzo, dan zal die dat ook echt wel meenemen in de rest van ze jaren.

me tante en oom hebben btw al 2 honden 8er de rug, en beide echt superbeesten.

deze
home.33.JPG


en
bild23.jpg


vooral eerste vond ik echt super, geweldig beest, al1 bleek een bloedziekte te hebben:(
 
Dat ligt ook maar net aan het soort hond :!.

Mee eens, maar opzich kun je elke hond kwa gedrag wel ''vormen'' in zijn puppy periode. Onze honden gaan ook echt niet blaffen als ze b.v in de ren zitten.
 
Nee, maar wij hebben een engelse cocker spaniel. En die zijn zo eigenwijs als 't maar kan. We zijn er toen de tijd mee naar puppy curcus geweest, gewoon goed opgevoed etc. En nog luisterd ie voor geen meter :P.
 
mijn buurvrouw heeft 3 kalven, genaamd deensche doggen, maar dat lompe mokkel heb ook 2 banen, en die beesten lopen dus in de tuin rond te schijten en zeiken. en gezien die tuin maar 14 mtr2 is stinkt het hier ook een uur in de wind, zulke mensen mag je van mij wegstoppen.

Zo'n buurvrouw hebben we ook gehad...
Kijk daar zeik ik ook over, aangezien je in zomer niet eens kon bbqen in je eigen tuin.......

Maarja dat ligt niet aan de beesten, maar aan de baas....
Kan je er niet voor zorgen neem ze dan niet, maar een kat die buiten is, of honden die blaffen(ondanks de cursus), daar kan ik echt niet wakker van liggen......

Ik erger me ook weleens aan katten die zo de weg over schieten, maarja dan maar een keer extra remmen........
 
Nee, maar wij hebben een engelse cocker spaniel. En die zijn zo eigenwijs als 't maar kan. We zijn er toen de tijd mee naar puppy curcus geweest, gewoon goed opgevoed etc. En nog luisterd ie voor geen meter :P.

Wij hebben een engelse springer spaniel. Valt wel mee dat deze eigenwijs is, Al is die veel eigenwijzer als de rottweiler.
 
Het schijnt dat de rode/bruine cockers ook nog eigenwijzer zijn dan de zwart witte :P. Laten wij nou zo'n rode/bruine hebben :+.
 
allemaal telefoon pics :P
 

Attachments

  • Foto's-0001.jpg
    Foto's-0001.jpg
    133 KB · Views: 5
  • Foto's-0003.jpg
    Foto's-0003.jpg
    96.7 KB · Views: 5
  • Foto's-0004.jpg
    Foto's-0004.jpg
    86.2 KB · Views: 3
Nou het seizoen wordt aardig verkort aangezien de meeste stropers vastgevroren zitten met hun schip in de wateren van Canada :W

K zag het ja, laat ze maar lekker doodvriezen:W



@ Zipsjezer, die bovenste is toch een Rhodesian Ridgeback? zo'n beest heeft me vriendin ook. weegt 55 kilo ofso. wel tof, alleen blaft die naar alles en iedereen wat die tegenkomt, omdat hij het huis moet "bewaken" mag die blaffen naar voorbijlopende honden :rolleyes: slaat nergens op vind ik.


@ JohnB: even voor de duidelijkheid, ik ben een en al realiteit, wij hebben 6 katten, allemaal in de loop van de jaren hier gekomen( waarvan maar 3 als kitten). scheiten allen in een hoekje van de tuin, en begraven het netjes:+. En over dat niet remmen voor een kat, tjsa dat vind jij niet nodig, maar ik zie niet in waarom je niet gewoon even af kan remmen voor zo'n beest, of even toeteren oid, zodat die wel wegrent.
 
ja is een rhodesian ridgeback :)

maar die van me tante blafte dus al1 1 x terug, vaak wisten de andere honden dan wel dat het verder weinig zin had.

vind het iig echt verreweg de vetste honden die ik ken, uitstraling van die koppen zijn echt geweldig.
imo trouwens niet echt een pure waakhond, dan hadden ze beter een herder of rottweiler kunne pakken.
 
Wow mensen die de realiteit te buiten gaan.

Het gros van de mensen hier neemt een kitten , lief en leuk. Totdat ie gaat groeien. Dan vinden ze t niet meer leuk en worden ze naar buiten getrapt.

Die beesten gooien hier iedere keer de vuilnis bak onderste boven en dan kan ik sochtends om 6 uur als ik thuis kom die troep opruimen.

En dan het zielig vinden als hun kat wordt aangereden op een 70km/h weg oid. Nou ik kan je zeggen , ik ga niet in de ankers voor een beest.

En dat honden blaffen weet ik , maar sommige personen willen een hond maar kunnen het beest niet handelen. Hoe vaak ik hier niet woorden heb gehad met een wijf waarvan dat beest wel een uur aan het schreeuwen was.

Dat bedoel ik met irritant.

Beetje jammer dat jullie de realiteit te buiten gaan en in jullie Unreal Tournement wereld stappen.

Wat ben jij een Jood :L
 
ja is een rhodesian ridgeback :)

maar die van me tante blafte dus al1 1 x terug, vaak wisten de andere honden dan wel dat het verder weinig zin had.

vind het iig echt verreweg de vetste honden die ik ken, uitstraling van die koppen zijn echt geweldig.
imo trouwens niet echt een pure waakhond, dan hadden ze beter een herder of rottweiler kunne pakken.


Ha klopt, maar t is gewoon een te vet ras. En toch, als ik een boef was en die hond zou op me af komen, ik zou niet blijven staan denk. genoeg uitstraling zo´n beest*D
 
Ik wil zo'n Husky als ik op mezelf woon of gewoon en stel katte. :P Of herders hons , of zo'n zwarte. Waar de staarten altijd van worden gehaald. :( Vaak met donker oranje tinten. Op borst.

Maar hier nog wat nieuwe telefoon pics van me katjes. :#

[ir]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/De%20Katjes/PongoenSkippyInMand1.jpg[/ir]

[ir]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/De%20Katjes/PongoenSkippyInMand2.jpg[/ir]

[ir]http://img.photobucket.com/albums/v173/Bounkass/De%20Katjes/PongoenSkippyInMand3.jpg[/ir]

Lach in de scheur toe nk t zag. :P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top