Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
t zijn echt vette beesten, kom ik thuis van shoppen oid, zet ik de tas in de keuken, wordt ie van top tot teen besnuffelt door mijn kat :P

En in bed komt ze tegen me aan liggen.
 
haha indd, is zo lekker, alleen soms is het rete irritant, lig je lekker te slapen, komt die kat om half 4 snachts je opeens wakker maken omdat die aandacht wil..maarja, dat is na 5 minuten ook wel over, en dan tieft die ook in slaap:)
 
haha ja precies, of je wilt je omdraaien, en lig je zowat op dat beest. Boeit ze verder ook niet, ze staan op en gaan weer op een ander plekje liggen :P
 
Katten kunnen daadwerkerlijk naar je luisteren. Sommige dingen kun je ze echt wel leren. Als me kat buiten is en ik loop buiten, loopt ie met me mee! Alsof ik 'm uitlaat zonder riempje. Steeds in dezelfde boom klimt ie en 't boompje bij de buren gebruikt ie als krabpaal.

Katten hebben zo hun eigen trekjes.
Onze kat heet tommy en is 10jaar en hebben 'm sinds de geboorte en is dus gewoon familielid geworden.
 
Oja wat mij al eens gebeurd is : Kom thuis na een avondje zuipen, en dat beest liep wat rond in de keuken. Wilt ze kopjes gaan geven langs mijn been (doet ze altijd) , maar aangezien ik kk lam was en het donker was kreeg ik dat nauwelijks mee en flikker ik over haar heen :D
 
Oja wat mij al eens gebeurd is : Kom thuis na een avondje zuipen, en dat beest liep wat rond in de keuken. Wilt ze kopjes gaan geven langs mijn been (doet ze altijd) , maar aangezien ik kk lam was en het donker was kreeg ik dat nauwelijks mee en flikker ik over haar heen :D

geowned door je eigen kat!!!:D hahahaha
 
zal ik dan ook maar even me huisdieren posten, k heb 6 katten thuis lopen, allemaal in de loop van de jaren gekregen, echt , k zou er zo nog 6 bijnemen, je hebt er totaal geen last van, alleen de haren, maar dat neem ik maar voor lief....

k heb er alleen 4 kunnen triggeren voor een foto, de ander 2 zullen wel buiten lopen...

[Ir]http://i18.tinypic.com/2eutuac.jpg[/Ir]


[Ir]http://i1.tinypic.com/345olmr.jpg[/Ir]

+pippi+


mij oude kat zag er echt precies zo uit.. nergens geen vlekje helemaal zwart

hij is vorig jaar op 21 jarige leeftijd verlamd geraakt aan zijn achterpoten en toen ingeslapen:'(
 
33er67n.jpg
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top