Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
haha thnx mensen, is idd een super hond! ze heeft ook wel haar streken, maartoch, lang kan k er niet boos op blijven:D




Hond van me broer en zn vriendin heeft ook berner sennen kleurtjes :P

dieselkleinhj6.jpg

deze vind k dus ook zo tof he:W
 
Tof tof, heb je misschien pics van hoe het geheel eruit ziet qua woonruimte etc? Niet dat ik van plan om ze aan te schaffen, meer nieuwschierig naar hoe je dat een beetje goed aanpakt. :)
 
dodelijk genoeg dan denk ik? die krokodil tenminste... kaaimannen vallen niet zo gauw mensen aan..

Ik weet nog wel dat mn vriendin vertelde dat in Warmbad in Zuid Afrika je gewoon kan waterskieen daarzo tussen de kaaimannen wnat die doen toch niet zo gauw wat..

Klopt dat ?
 
volgens mij, als ik steve irwin vaak zie, is het dus mooi niet zomaar ff een tam beestje ofzo, sowieso elke krok is heel erg territorium gericht toch?...helemaal in het water dacht ik..

mja miss idd kaaimannen niet ofzo.
 
Om ff alle vragen te beantwoorden :P Kaaimannen vallen net zo hard aan als krokodillen maar het verschilt gewoon per dier ook. Zo zou me kaaiman als een rustige soort bekend staan maar die van mij is gewoon een etter. De krokodil is tot nu toe een stuk rustiger en idd Vassago had het goed :W ze worden tussen de 1,00 en 1,50 meter. Maar de kaaiman doet hier ongeveer 10 jaar over ofzo. En als een kaaiman van 1,3 meter of iets in die richting jou vermoord ben je toch heel fout of stom aan het doen maar dat neemt niet weg dat het alsnog zeer sterke beesten zijn die met gemak je hele hand of arm flink naar de klote kan helpen. En krokodillen/kaaimannen enzo zijn ook erg territorium gericht inderdaad maar daar merk je opzich weinig van behalve als je er meerder bij elkaar zou houden. Ook raken ze gewend aan de verzorger zo kan ik rustig in de bak van de kaaiman werken (het is nog maar een mormel van 40cm ofzo) maar me moeder hoeft me kamer al in te komen of het beestje begint te blazen als een gek en wil dan ook slecht eten met een vreemde erbij. De krokodil moet ik nog bekijken hoe die zich gaat gedragen aangezien ik hem nog maar net anderhalve week in me bezit heb. Gooi er wel een foto van mama krokodil bij met een jong in d'r bek.

[ir]http://i14.tinypic.com/4h9o6e0.jpg[/ir]
[ir]http://i14.tinypic.com/4bykhgx.jpg[/ir]
 
Last edited:
Best vet een croq op je kamer :W

wat ga je ermee doen als ze boven de meter komen?. of heb je een boemgrote kamer:P

De kaaiman zal wel eigen kamer krijgen ofzo eerder die 1 meter is ben ik al het huis uit denk ik namelijk. Maar zoals nu het idee is gaat de kaaiman op me kamer blijven en gaat dan de krokodil in de tegen die tijd verbouwde schuur:).
 
Wel tof dat je de intensie heb om die beesten voor het leven te houden en niet na een jaartje ofzo wegdoen omdat ze te groot worden oid.

Iets wat je vaak met papegaaien ziet. Die krijgen na een jaar hun "pubertijd" en dan gaan mensen ze weg doen onder het mom van "hij was erg vervelend en luidruchtig"

Neem zo'n beest dan niet!!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top