Post je Huisdier(en) !

Status
Not open for further replies.
MK_GSM said:
Ubervet beest neger 8) Hoe groot wordt ie uiteindelijk dan? of hek da overheen gelezen?:P

Ow.. ik lees het al.. 1.2meter :7

Jep idd maar gemiddeld zitten ze tegen de 1 meter aan. Mannetjes iets groter die worden rond de 1,3 meter of als ze vrij oud zijn is de 1,5 meter wel mogelijk.
 
Ik wil altijd nog een papegaai, echter moet je hier ook de tijd voor nemen die ik op dit moment niet heb. Ben wel van plan nog 1 te kopen en te houden maar wil eerst even goed voorgelicht zijn etc.

Een Grijze Roodstaart (Erg mooi beest, wordt circa 40 cm groot zonder de staart) kost ook al gou rond de €400-€500 voor een jong beest. Het beste is ze om vanaf het begin op te voeden. Ze raken namelijk erg gehecht aan de eigenaar en zijn al gou verwend. Als ze dan niet krijgen wat ze willen gaan ze zichzelf pijnigen. Daarom moet je wel een gelijke hoeveelheid dagelijkse tijd met het beestje doorbrengen.
 
Haha wij hebben ook een papegaai een grijze roodstaart echt een uberbeest als die eenmaal aan je gewend ben gaat ie ook praten behalve als er vreemden zijn.zn laaste stopwoordje wat die geleerd is Rot op joh.En dan gaat ie nog lache ook meestal.Echt je kan soms met hem communiceren ook.

gisteren nog een leuk geintje van me jackrussel.Ik heb dus me beunscheur en was gisteren aan het beunen en daarna weer naar binnen toe schuur netjes dicht gedaan.En wat dacht me hond nou dat ik nog binnen was.heeft ze via een stukje gras een heel kuil naar binnengegraven8P We waren der al kwijt dus wij zoeken zien we der inene bijna in die schuur je zag alleen nog een staartje helemaal zwart dat beest hehe,En die honden van me hebben ook een tik ALs je roept Waar is de muis Worden ze helemaal panisch en gaat ze heen en weer rennen en zoeken naar een muis Want de kat van ons die zoekt geen muizen buiten 8P
 
Besteld:

185.jpg


Caridina Serreta

en die ik al heb;

Fundgrube_Caridina_japonica_bk.jpg


Caridina Japonica.

Dat samen met een 15tal;

Hemigrammus%20rhodostomus.jpg

Hemigrammus rhodostomus

6x

corydoras_aeneus.jpg


Corydoras Aeneus

4x
hoplosternum_littorale_2x.jpg


Hoplosterum thoracatum

In een 150x50x50 aquarium met een rotspartij en een stapel pebbles.
Op zand met tussen de 2 steen partijen alleen maar een groot woud van:

anubias.JPG


Anubias
 
BoydM said:
Mos bolletje, bij mij groeide het de pan uit, java mos op mooi stuk kienhout is erg nice :W. Nu heb ik het op de lava stenen zitten voor de cyclides. Gooi binnenkort wel mn maanvis eruit want nadat zijn partner is overleden is hij erg agressief en begint erg groot te worden..



Foto van t kreng :P

DSC03374.jpg

Ik ken het. Heb ze ook gehad. A. Aqua bleek net niet hoog genoeg imo. B. agressief idd, zeker als ze paartjes gaan maken btw. C. beetje standaard.
Mijn mosballen groeien niethard ivm het korthouden door de shrimps :W
 
Tinne said:
Ik ken het. Heb ze ook gehad. A. Aqua bleek net niet hoog genoeg imo. B. agressief idd, zeker als ze paartjes gaan maken btw. C. beetje standaard.
Mijn mosballen groeien niethard ivm het korthouden door de shrimps :W

@ C, I know... Vind wle prima zo, van t voorjaar komt er nieuwe indeling en ook @ vis types
 
Gearox_911 said:
M'n hond vs (wilde)konijn in de tuin...
[Ir]http://i3.tinypic.com/27yy71w.jpg[/Ir]
Het lijkt net of de hond je konijn heeft gedood. :D

je editte ook je eigen post, dus het was een wild konijn hé :P
 
Boeiend, hij is toch niet met opzet gedood. Een vos dood ook konijnen...
ontopic.
[Ir]http://i1.tinypic.com/280ldeh.jpg[/Ir]
 
Tinne said:
Nutteloos.
En het is een beschermde diersoort. (in NL iig)

Zulke dingen houd je toch niet tegen.. Onze hond (van oorsprong een jachthond) weet tijdens het uitlaten regelmatig mollen, muizen of zelfs een fazant te pakken, en dan zit ie nog aan de lijn.. Maar hij heeft nog nooit een beest doodgemaakt of verwond, gaat meer om de lol van het pakken denk 8P
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top